SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, February 09, 2020

Zatvori mi vrata...


Kratki igrokaz u  9 ferza

(Ukratko iza Svetog Save, mjesto, u hodniku, pod nogama teraca, u nizu  troja vrata obojena u plavo a na prvima šalter, piše, “kucni tri puta”.)

ja: kuc, kuc kuc...               (kucnem na šalter)

ona: škrippppppp...            (otvori šalter, hladne trajne, prsata i pise , Rada...)

ja: Oprostite, dalibih mogao dobiti izvod iz knjige državljanstva?

ona:...ime                           (gleda u nokte, vatreno crvene)

ja: Djemko                          (gledam, i okrenem glavu niz, ide službeno lice, Vasilije)

ona: DŽ ili Đ...?

ja: DŽ i Đ. u Njemačkoj nema. Napisu...DJ. Pa sam ja tako Djemko...

ona: Republike srbske ili Federacije BiH...?   (diže glavu, dekolte dubok, sada se vidi od one hladne trajne i ona i dekolte)

ja: Kakva je razlika..pa BiH...

ona:gruhhhhhhh......        (zalupi šalter, stiže Vasilije, smije se  jer me zna...)

Vasilije: Šta bi grofe, koljejojnejebem...               (pruža ruku da se pozdravimo)

ja: Zatvori mi vrata... Žena zajebata...

Vasilije: Sad ćemo mi to zavrsiti Grofe. Bogati, zbari li ti onu Ranku one 65 na matinu u Učiteljskoj...eno je direktorica nad pola Banje Luke.

Grof

Labels:

4 Comments:

Anonymous Dubravka said...

Hvala puno za ovo osvjezenje. Vjerujem da smo svi imali bar jednu ovakvu situaciju.
Puno toplih pozdrava svima
Dubravka

Monday, 10 February, 2020  
Anonymous sega said...

Prije par dana kada se pojavio prilog, procitam prvih par redova i pomislim ... evo Grofa ! Kao po onoj pjesmi, cini mi se .... par rijeci : ´poznajem te po koraku, .... ´
Pridruzujem se Dubravkinom komentaru (osvijezavajuci prilog) a dodacu i Natasu (sa slikama), to su nam saradnici bloga za onu umjetnicku stranu.
Grofa poznajem jos od godina 70-tih, dobro je da je zadrzao taj smisao za humor i salu,.... lakse se zivi. Pozdrav za Grofa i sve blogere uz dobro zdravlje !!!!!!
Sega

Tuesday, 11 February, 2020  
Anonymous Saima said...


Podsjeti me "tri puta kuc,kuc,kuc".Za mene nešto najbolje na YouTube-u "24 minuta sa Zoranom Kesicem". Lementira sam sa sobom. Razumijem, tri prsta, razumijem tri poljubca hoću ja, ali sto "idi u tri p... materine" I ova novina "tri puta kuc, kuc, kuc" dodje od plaho pametne i kulturne gospoje.
Da je jednom Dubravka.
Pozdrav Saima

Tuesday, 11 February, 2020  
Anonymous Anonymous said...

Da napravim ispravku moram autentično prenijeti ono najbitnije u ovoj Kvesicevoj originalnoj “ srbijanskoj narodnoj psovci”
” Idi u tri LEPE p....
..Materine”
Pozdrav Saima

Wednesday, 19 February, 2020  

Post a Comment

<< Home