SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, March 28, 2006

Na stanici u...

Elektrijade, tradicionalni susreti studenata elektrotehnickih fakulteta bivse Juge su bile prilike da se covjek malo opusti u toku skolske godine ispunjene mnogobrojnim predavanjima, laboratorijskim vjezbama, 'strebanjem' (kako ko!), ispitima. Svake godine se putovalo u neko od turistickih mjesta na Jadranu, najcesce, vozom. Za one koji su godinama bili diplomci, bila je to prilika da se besplatno ode na kraci odmor, makar to bilo sredinom aprila.

Ova fotografija je snimljena na jednoj od zeljeznickih stanica, predpostavljam na Predgradju? Neka sam imena, po obicaju, zaboravio. Na fotografiji se, izmedju ostalih, mogu prepoznati nas kolega Sejo Bahtijarevic, poznati teniser!, sada negdje u Njemackoj (stoji, prvi s lijeva), te Rako Drago (ne sjecam se u kojem sportu nas je on zastupao?), stoji, cetvrti s lijeva.

Vise detalja (godina dogadjanja, mjesto, ostali ucesnici) ocekujem od eventualnih posjetilaca bloga koji imaju bolje sjecanje.

20 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja sam prepoznao moju drugaricu iz skole Gogu Radic ( na desnom krilu)Saljem joj pozdrav i poziv da se ukljuci na blog.

Tuesday, 28 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Gdje me nadje.A ja ovu sliku nemam.Sad cu ju "skinuti".
Nego proteklo je puno vremena, pozaboravljalo se, ali mislim da se radi o odlasku u "Solaris" u Sibeniku negdje 1994.Vecina iz ove grupe je bila zaduzena za "kulturu", kada smo zauzeli 2.mjesto (iza Splicana koji su doveli "mlade batale" i nekoliko profesionalnih glumaca).Skuzili smo ih, ulozili prigovor, ali kako je vec bila pocela "zavrsna festa" i komisija za prigovore bila "pod gasom" sklopili smo sporazum da "ne talasamo" a za uzvrat imamo neogranioceno "ist i pit, pivat,plesat s splicankama" itd.
Eto toga se ja sjecam.A jesam li u pravu, ko to zna.Mozda neko sa slike.Pozdrav.

Tuesday, 28 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zeznuh se SAMO za 20 godina.To je negdje 1974 ili 1975 godina.
Srdjo je u pravu:ono je Goga.
Pozdrav.

Tuesday, 28 March, 2006  
Blogger co said...

Raka. Znam sigurno da se ne radi o Sibeniku. Na slici sam i ja (onaj sa gitarom) a te godine sam u Sibenik stigao sa Zeljom Kosanovicem sa Krka gdje smo otisli da 'strebamo' Magnetiku. Na fotografiji je zapisano da je snimljena 1973. godine (ti si skroz pogrijesio sa 1994.)a te smo godine isli u Porec.

Mozda ce se nas uvazeni kolega Bahtijarevic javiti s tacnim podacima?

Inace cu ti poslati malo bolju verziju od ove objavljene na blogu.

Pozdrav - Co.

Tuesday, 28 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jesu li 'Elektrijade' bile pretežno sportskog karaktera ili kulturnog? Nisam nikad bio na jednoj, ali sumnjam da se moglo puno Magnetike naučiti u takvom okolišu...

Tuesday, 28 March, 2006  
Blogger co said...

Elektrijade su bile skup studenata elektrotehnickih fakulteta bivse Juge na kojem je pored sportskih takmicenja bilo i kulturnih dogadjanja. Kao sto si vidio, Raka je jedne godine (u Sibeniku) bio clan ekipe. Ja ne znam sta su radili, mozda ce nam Raka napisati.

Ja sam par puta bio clan ekipe koja se takmicila u kulturnom dijelu susreta i takodjer se sjecam da smo jedne godine bili drugi.

U sportskim ekipama su znali ucestvovati i poznati sportasu u to doba. Vrlo cesto su u ekipama ucestvovali i studenti s drugih fakulteta, da bi se postigao sto bolji plasman. Eto na primjer na ovoj slici, desno od mene je osoba koja je bila odlican kosarkas. Ne sjecam mu se imena ali znam da je bio poznat u nasem gradu. On nije bio nas student ali smo ga mi prosvercovali. To su radili i drugi tako da su obicno pobjedjivali oni koji su znali bolje varati.

Bez obzira na to, skupovi su bili veoma popularni i svake godine je bilo sve vise ucesnika.

A sto se Magnetike tice, Zeljo i ja smo kao diplomci imali par predmeta do diplome, a Magnetika je jedno vrijeme bila bauk za sve. Mi smo se, eto, odlucili da odemo na neciju vikendicu na Krku da 'spremamo' Magnetiku, pa kako se nase 'ucenje' djelomicno poklopilo sa Elektrijadom, nas smo dvojica iz krka stigli u Sibenik u Zeljinom poznatom Citroenu Ami8, (ako nisam pogrijesio u modelu.

Tako ti je to bilo kod nas, diplomiras pa onda par godina polazes zadnjih par ispita.

Tuesday, 28 March, 2006  
Blogger co said...

Sejo, nemas pojma koliko mi je drago da si se javio. Ja to ocekujem vec danima i vec sam mislio da se neces ni javiti, kad eto komentara. Vidis da nije tesko!

Sto se tice priloga, bilo bi interesantno da nam posaljem poneku noviju sliku (u stvari, sve slike od tebe bi bile nove za vecinu nas), nesto odatle iz Njemacke, da malo prosirimo nas teritorij. Normalno je da bi tvoj komentar trebao biti dio priloga. Vecina od nas pojma nema ni gdje si, ni cime se bavis. Danas smo saznali malo vise ali ja predpostavljam da bi nas sviju obradovala neka dogodovstima iz ovih zadnjih 10-12 godina. Mozda bi tvoje javljanje potaklo i neke druge koji se za sada ne javljaju da to ucine.

Ja se trudim da aktiviram i druge koji samo pasivno ucestvuju, a ne javlaju se. Vidim da neko iz Australije redovito posjecuje blog, cak provede vise vremena na njemu, ali za sada nema glasa s te strane zemaljske kugle.

Tuesday, 28 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Moze li neko prepoznati facu sa kapom u pozadini iza Rakinog desnog ramena?

Tuesday, 28 March, 2006  
Blogger co said...

Mozda bi mogao biti Canak Predrag, ali nisam siguran!

Wednesday, 29 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav svim bogovcima,
Posebno novoprispjelim, Raki i Seji. Divno je vidjeti stare fotografije, posebno sa Elektrijada-odlazak na Elektrijadu je bio motiv i nagrada za naporan rad u toku godine.
Ja za koji dan idem za BL i nadam se da cu vas obradovati sa nekim novim i starim fotkama.

Wednesday, 29 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Co,
nesto sa mojom identifikacijom ne funkcionira,zato se javljam kao "anonimus".Kosarkas pored tebe je Cober / KK"Borac"/ .Zasluzni nosilac francuske kape je nas kolega Kube Kapidzic sa Tehnoloskog koga smo "posudili" za mali nogomet.Pozdrav Sejo

Wednesday, 29 March, 2006  
Blogger co said...

Sejo, sad me je sramota kako se nisam mogao sjetiti Cobera. Za Kubeta jos nisam siguran je fotografija nije bas najkvalitetnija.

Sto se tice 'predstavljanja', moras izabrati 'Other' pa ces onda dobiti mogucnost da uneses svoje ime. - Co

Wednesday, 29 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mislio sam da je nosilac francuske kape nas kolega Baja Iljazovic, ali se povlacim kad vidim Sejinu sigurnost.
Pozdrav.

Thursday, 30 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ipak sam se morao uključiti.
Moje skromno pamčenje mi govori da je ćovjek pod francuskom kapom Baja Ilijazović ( mislim da je bio iz Tuzle).
Inaće je bio izvrstan rukometni golman.

Pozdrav svim blogovcima

Pipa

Thursday, 30 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Znam da je Baja bio odlican rukometni golman i volio bih njega ukljuciti u blog, ali radi se o covjeku koji ignorira i internet, i mobilni telefon i...Zivi i radi u Lukavcu.
Volio bih da se i Raka osvrne malo desno.

Thursday, 30 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Kube je, sto posto!Pozdrav od Seje!
P.S. Blou up!

Thursday, 30 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

E Mario, Mario, ko o cemu a Ti o trebama.
I ne samo da sam se "osvrtao" desno, nego i pazio da neko ne ukrade Mirjanu Sesum (Mladja raja,dobro igrala rukomet i kosarku.Sjecam se krajnjeg razultata kosarkaske utakmice B.Luka-Split:2-3.A mi cijelo vrijeme navijali:HOCEMO STOTKU) Znas da je bio manjak kolegica na elektrotehnici.
A najopasniji su bili Nislije.
Nego neki dan smo imali festu u "Ilockim podrumima" dvorca u Iloku..
Kako nisam "vindjija" krenuo sam i ostao na Ilockom "Vinjaku". Nisam ni znao za njega i moram reci da je jako dobar.
Pozdrav.

Friday, 31 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Svi nesto navalili na tipa sa francuskom kapom a niko ne spominje mladu damu sto stoji desno od Rake. Mene zanima ko je ona?

Friday, 31 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Raka, druze stari, znam ja da nije sve u trebama. Nesto je i u vinu. Inace, Mira Sesum je sada Ilic i, koliko znam, ne igra rukomet.
Od tebe ocekujem da bacis glavu i malo unazad da bi provjerio ima li tu negdje kolege Baje Iljazovica.
I jos nesto, nemam nista protiv ilockog vinjaka (dapace), ali se iz Iloka sjecam samo traminca i kocijaskog bijelog.

Friday, 31 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Co, molim te da i meni proslijedis ovu sliku veceg formata. Kolega Mladen Bijelic iz Engleske vjeruje da bi momcic sa kapicom 80% mogao biti Baja Iljazovic.
Hvala.

Monday, 10 April, 2006  

Post a Comment

<< Home