SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, May 08, 2006

Drago Laketic

Na moje veliko iznenadjenje, prije par dana dobih prilog od Slavice Jungic. Slavica je imala problema da prilog sama proslijedi pa se ovom prilikom zahvaljujem Natasi na pomoci. Zbog ove cinjenice mi je jos vise drago jer to pokazuje da ima onih koji i pored teskoca osjecaju potrebu da se ovdje jave. Prilog malo kasni a evo ga uz Slavicinog originalnog komentara:

Redovito pratim sve priloge na blogu i odusevljena sam. Sve pohvale inicijatorima i ucesnicima. Evo, odlucila sam se i ja javiti jednim kratkim prilogom na godisnjicu smrti naseg dragog kolege Drage Laketica. Neki ce ga se sjetiti s Elektro. Fakulteta, a neki iz R.C. (Mikroelektronika i memorije).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home