SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, June 28, 2006

Mirzin semestar u Americi

Jos tamo davno na pocetku ove godine sam objavio prilog o Mirzi, sinu Nedzada Gazica, i spomenuo da se sprema u Ameriku na zavrsni semestar fakulteta. Skolska godina je zavrsena, Mirza je s uspjehom zavrsio semestar, diplomirao i vratio se nazad u Svedsku, a ja sam od tate uspio dobiti par snimaka za nas blog.

Kako se sa snimaka moze primijetiti, studij u Americi moze biti veoma zabavan! Drustva je bilo, a kad je drustva, nikad nije dosadno. Cak se upoznala i jedna Hana iz Engleske (na slici).

Mirza je ovog ljeta zauzet, putovalo se a i putuje se na sve strane ( cini mi se da je trenutno u Engleskoj)!!! Mozda nam tata ponovo ukrade koji snimak i krisom posalje na moju adresu.

Iz ovih nekoliko dodatnih fotografija se moze osjetiti kako je Mirzi bilo 'tesko' ovdje kod nas u Americi.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cestitke Mirzi a naravno i roditeljima .
Po slikama se cini da je imao vrlo efektan kraj studiranja. Posebne cestitke za taj dio.

Thursday, 29 June, 2006  

Post a Comment

<< Home