SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, June 26, 2006

A iskreno vam preporucujem rafting na Neretvi gdje mozete vidjeti djelic ljepote BiH... Za nekih 70km, ce citav dan da vas obilaze, paze, hrane i dvore. Dodjosmo u Konjic gdje nas je cekao dorucak, onda se lagano krece spustati Neretvom (pravo znacenje je bozanska voda), negdje na trecini etape se zaustave da bi vam spremili rostilj, tu sam pojeo najbolju pastrmku i zalio sve to sa hladnim sarajevskim pivom. 

Onda se vracate u camce i krecete kroz kanjone i brzake. koje ja necu pokusavati opisati, jer nisam bas potkovan svim tim rijecima koje bi mi trebale da se to opise. Uglavnom to je dozivljaj koji ja necu nikad zaboraviti. Na kraju dolazite u kucu domacina, gdje vas ceka ponuda od 5-6 vrsta bosanskih jela. Uz sve to sluze sljivu, pivu, sok ili mineralnu. Ma za svakog po nesto. Ja cu ih sigurno sljedeci put opet obici. I to cak uz nocenje u prirodi. Ovdje se mogu naci sve informacije www.ambasada-neretva.com....Izmedju ostalog bio sam na mini Exit festivalu, pogledao 4 benda od kojih se najbolje istice Let3.... 

Toliko od mene za ovaj put, evo vam i par slike da uljepsamo ovaj prilog. 

Puno pozdrava - Amir

Evo vidi pa se uvjeri...

Moramo se malo odmoriti

Ovo je zaista interesantno!

Rafting

Slikaj!

Za uspomenu


0 Comments:

Post a Comment

<< Home