SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, June 23, 2006

Adi i Mirjana

Nedavno sam primio email od jos jednog od mnogobrojnih Banjalucana koji su sada na ‘privremenom radu’ u inostranstvu pa ga, u malo skracenom obliku, objavljujem.

Cao Co,

odusevljen sam tvojim blogom pa sam odlucio da i ja posaljem prilog i napisem par rijeci.

Ja sam Adi Filipovic iz Banja Luke, nekada sam stanovao kod kina Kozare a jedno vrijeme i u ulici Rade Vranjesevica u Boriku. Radio sam u Cajevecu u Budzaku. Raja mi je uglavnom bila iz Kajaka i Tanga. Moj prijatelj i kum Zoka Jovanovic (radio u Nasem Domu) i ja smo provodili dane i noci na tim mjestima. BK Slavija i Borac su nam bili glavna sportska zanimacija. Bilo je tu raje da ih ne nabrajam jer bojim se da nekoga ne izostavim ali Zoka, Sanco (imao je kopirnicu Canon u BL), Sead Alivodic i ostali bili smo klapa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home