SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, June 15, 2006

Mirsad Danska zapadna obala

Evo prije par dana dobih email od jos jednog posjetioca bloga koji zasluzuje da se nadje na ovim stranicama. Nadam se da ce uskoro biti i koji prilog koji ce nam docarati dogadjanja u tom dijelu Evrope.

Zovem se Mirsad Zilic i nekada davno sam radio u Cajavcevom Inzenjeringu. Javljam se zato sto sam vidio ovaj blog koji radis i mislim da je nesto izvanredno.

Cest sam posjetilac kajak-a, meni drage strane zato sto okuplja mnogo meni poznatih ljudi a takodjer redovito posjeujem Fatkove stranice jer se odavno poznajemo.

Blog je drugaciji, drugacije je osmisljen i daje jednu sasvim novu dimenziju onoga sto je nama "raseljenima" bas potrebno. Drago mi je cuti za Sasu Djindica, Bucu 'motoristu' kojeg takodjer poznajem iz ranog djetinjstva.

Vidim tu na slikama i Tufeta iz Nove ulice. Ako si u kontaktu sa njim, reci mu da ga pozdravlja Mirso koji je radio u Cajavcevom Inzenjeringu. Mozda me se covjek i sjeti.

Zivim sa suprugom i sinom na Zapadnoj obali Danske u gradu Esbjerg-u. Radim jos uvijek u struci i sanjam kako napraviti sistem da pare same kapaju a da se ne mora raditi. Neces vjerovati, pored ovolike glave jos nisam to skontao. Dakle ranim na posao svako jutro. Vjerovatno kad odem u penziju , napisacu : "Skontao sam samo ne kapa bas koliko bi trebalo".

Od Banjalucana koji zive ovdje nabrojacu neke:

Esbjerg: Emir Enta Omerbasic (vatrogasac), Nedzad Blazevic (Autolakirer - Centar Servis), Braca Emir i Nedim Vajraca, Enes Todorovac - Elektroservis, Jasmin Jasko Omerbasic, Jasmin Djuzel, Gane Djuzel, Irfan Marukic -Papiran.

Otok Fano: Muhamed - Muho Bejdic (Elektricno preduzece), Enes Firkic (HVT Tunjice).

Midelfart: Faruk Burazorovic (sef RC servisa u Kaporovoj).

Vejen: Miralem i Cicka Mujagic (Med. Centar BL).

Vejle: Nahit Garcevic, Visnja Calma.

København: Dado i Rasema Babic.

Nabrojao sam ovdje samo neke koje sretnem a ako sam koga slucajno zaboravio, nek mi oproste ... Godine su...Toliko za ovaj put

S postovanjem M.Zilic -Danska zapadna obala ili jednostavnije XXXL

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mirso, bas mi je drago da sam saznao preko ove e-kafane za tebe. Nisi se ni za dlaku promijenio, neznam cime vas hrane na Danskoj Zapadnoj Obali pa izgleda k'o da su te balzamirali.
Evo ti moj email pa se javi.

itufekcic@adelphia.net

Puno pozdrava tebi i familiji iz Pitsburgha, na gotovo Istocnoj Americkoj Obali

Thursday, 15 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Evo i ja cu da se pridruzim pozdravima. Iz norveske. Nadam se da ste vi Zilici svi Ok. Ja i Jasmin Zilic smo sjedili u klupi i zajedno belaje pravili:-)... Zisko

Wednesday, 21 June, 2006  

Post a Comment

<< Home