SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, June 09, 2006

Prilikom pripreme danasnjeg priloga, pala je ideja da 'Curice iz Mejdana' malo 'detaljnije' predstavimo. Neke face su se promijenile (ocekujem da cu biti kritiziran za ovu opasku), neka prezimena su nova, za mjesta sadasnjeg boravka da ne govorim. Dada (Suada) Kovacevic je bila veoma vrijedna i uskoro sam dobio par email-ova s detaljnim podacima: djevojacko prezime, adresu iz djetinjstva, gdje je ko radio, te sadasnje prezime i mjesto boravka.

Nakon toga ideje su se mnozile. Odlucio sam da napravim mapu starog komsiluka i da svaku od dama smjestim u nekadasnje mjesto boravka u doba djetinjstva. Tako je nastala ova mapa koja govori mnogo vise o onom o cemu sam gore govorio.

Danas je situacija drugacija. Nase dame sada zive u raznim gradovima Amerike i rijetko se vidjaju. Kada bih pokusao da ih ponovo 'stavim' na mapu, trebalo bi mi nnogo vise prostora. Susret u St. Louis-u je bila rijetka prilika da sretnu i prisjete dogodovstina iz djetinjstva i da, bar na kratko, zaborave sta im je ovaj zadnji rat donio.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Prilog sa curicama iz Mejdana mog djetinjstva ponukao me da pocnem vrtiti neke stare filmove iz svojih djecackih i mladalackih dana.
Ulice B.Bukica i M.Delica su mjesta mog odrastanja a od dama na slici osim Nere rado se sjecam mojih prvih komsinica Suade, njenog brata Buce( s kojim sam nemilosrdno ganjao loptu izmedju zgrada)i Emire( skolske drugarice moje sestre Bube)i brata joj Omera, mog druga iz osnovne skole.
Srdacno ih pozdravljam kao i sve ostale komsinice sa slike, uz napomenu da su Potok i Mejdan osim zestokih momaka uvijek imali i divne djevojke.

Pozdrav od Srdje.

Friday, 09 June, 2006  

Post a Comment

<< Home