SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, June 10, 2006

Jos jedna ekipa

Evo ponovo jednog snimka iz bivseg Rudi Cajaveca, OOUR Mikroeletronika. Ovaj put je to kopija iz novina a vrijedni suradnik je opet Natasa.

Ne znam kada je ovaj snimak napravljena ali na slici prepoznajem ekipu: Natasa, Karmen, Miroslav Kovacic i Izet. Za Karmen znam da je u Australiji i da ima pristup Internetu, ali do sada nije bilo reakcija. Vec jako dugo ocekujem prilog iz tog kraja svijeta jer se nadam da bi prvo javljanje ponukalo i druge ( koji su novi dom nasli u Sidneju, Melburnu, Pertu ili Kanberi) da se jave i priblize nam te daleke krajeve.

Mozda ce je ovaj snimak potaknuti da nam se neko konacno javi! Hajde Karmen, nije to tako tesko!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hvala Natasi za ovaj prilog i sliku koju cu staviti u album. I ja pozivam Karmen da se javi. Ja i ona smo dio "mladje" garde i poceli smo raditi skoro istog dana u Mikroelektronici prije ravno 30 godina, davne 1976. Natasa i Miro su se frisko vratili iz USA prenoseci tehnologiju koju smo kasnije koristili godinama. Oni su, kao dio tima uz B.Trokica, Nadu Gosovic i Sedata Sirbegovica, to veoma uspjesno uradili i mi iz mjadje garde smo puno novoga naucili. Steceno znanje tada ja i danas u USA to svakodnevno koristim a za njih i mnoge moje druge kolege bi sa pravom mogao reci da bi mnoge USA firme bile sretne da imaju takve strucnjake.
Pozdrav svim mojim kolegama 'mikroncima' rasutim sirom svijeta.

Saturday, 10 June, 2006  

Post a Comment

<< Home