SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, June 13, 2006

Prijedlog: susret mladih Banjalucana

Raseljeni Banjalucani se pomalo organiziraju i sve je vise susreta raje iz starog kraja. Oni koji prate zbivanja na Internetu, imali su priloge da procitaju vise o tim susretima, pregledaju slike, posalju komentare.

Vezano za gore receno, Emira "dopisnik CoNN-a za Srednju Ameriku" mi je poslala prilog koji zasluzuje posebnu paznju:

Maja Kreso (na slici iznad sa Sasom) i mnogi mladi s kojima je u kontaktu zele da naprave susrete mladih banjalucana.


Mnogi su vec isli na razne susrete diljem Amerike, ali im se cini da su svi susreti napravljeni po mjeri onih iz srednje generacije ili jos starijih. Zeljeli bi da organizuju susrete mladih banjalucana. Sad pokusavaju da stupe u kontakt sa sto vise mladih i da razmjene ideje, a onda bi isli u realizaciju. Vjerujem da je ideja odlicna pa zelim da ih podrzimo i ovdje na tvom blogu.

Nadam se da ce se Maja javiti i dostaviti svoju e-mail adresu pa da svi koji zele mogu da je kontaktiraju.


Ne znam koliko mladjih posjecuje ovaj blog ali se nadam da ovaj prilog moze biti pocetak jedne nove tradicije. Banjalucani mladje generacije se vjerojatno bolje snalaze u novim sredinama, za vecinu njih putovanje s jednog kraja svijeta na drugi ne predstavlja problem i vjerujem da bi se ideja mogla vrlo lako realizirati. Bilo bi odlicno kada bi se mi stariji potrudili i prenijeli ovu inicijativu na mladju generaciju. Ja pouzdano znam da je par njih vec razmisljalo o jednom takvom skupu i da ideja nije daleko od realizacije. Naravno da je za takav skup potrebno uloziti mnogo truda ali ako se svi malo potrudimo, ne vidim razloga zasto da to ne mozemo i ostvariti. Naravno, mladji trebaju preuzeti inicijative a mi stariji se trebamo potruditi da ne budemo prepreka da se ideja realizira.

Neka ovaj danasnji prilog bude pocetni impuls a rezultate cemo sami vidjeti. Stranice ovog bloga su otvorene za sve one koji bi imali bilo kakav prijedlog. Hajde mlada generaciju, javite se!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mr. Co,
Posto nisam sigurna vasem pravo imena izvinjavam se sto vas tako zovem Teta Emira mi je poslala danas email i odma sam odletila na stranicu da vidim blog.

Puno sam vam zahvalna sto ste pristali da nam pomognete. Za sada samo skupljamo adrese od 'mladje raje' pa cemo poslati email sa svim detaljima, datumom, mjestom itd.

Nadam se da cemo imati podursku Vas i vase stranice.

Za sada toliko i jos jednom mnogo Hvala email adresa na koju se svi mogu javiti je

banjalucani@gmail.com

Veliki pozdravi od Familije Kreso
Maja

Tuesday, 13 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Odlicna ideja! Ja sam cak razmisljao o web stranici samo za mlade iz Banjaluke. Ne bih zelio blog nego nesto vece, gdje bi mogli staviti slike, pjesme, pisma, muziku, video snimke, blog, itd. Dajte mi nekoliko mjeseci da sjednem i nesto napravim. Idem u Hrvatsku i Banjaluku za mjesec dana pa kada se vratim onda cu nesto pokrenuti.

Saljem email na onaj email gore. Pozdrav,

Davor Komljenovic

Thursday, 15 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cao svima
Evo da se napokon malo i ja javim. Samo da vam kazem da je ta ideja super i ja sam za da se to realizuje.
Ja sam zainteresovana samo je pitanje gdje ce to biti a i kada. Pa javite kad budete znali nesto vise.
Puno pozdrava od Alme

Friday, 16 June, 2006  

Post a Comment

<< Home