SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, June 18, 2008

Majda javlja...

Majda se nije dugo javljala (kao i neki drugi) a ja sam se pitao sta bi mogao biti razlog za to. Znam da ima onih koji su se, zbog ovog ili onog razloga naljutili (priloga ima svakojakih, nekima neki ne odgovaraju), ali za Majdu nisam mogao naci razloga. Kada ono, razlog opravdan. Majda je, kako sama rece, uplivala u radnicke vode, a to mijenja mnogo toga u zivotu. To je neko sasvim novo okruzenje i covjeku treba vremena da nauci plivati (osim za profesionalne ‘plivace’ o kojima sam tu i tamo pisao, koji se svagdje odlicno snalaze i vrlo brzo isplivavaju na vrh).

Dobra veče, evo ja se javljam sa par slikica prosljedjenih od gosp. Slavice Cabric.

Imam opravdan razlog mog ne javljanja, usla sam u radnicke vode i sve je manje nekog slobodnoga vremena, sada sam konacno shvatila sto nosi diploma. Iskreno mi je zao sto nemam bas vremena za neki prilog, blog posjetim tu i tamo na poslu na nekoj kratkoj pauzici, ali obecavam da cu se potruditi da nadjem malo vise vremena za druzenje, jer onako sebicno mi fali blog.

Drustvo je vec poznato od prije tako da se ne treba posebno predstavljati.

Puno, puno pozdrava od Majde!

Nisam Vas zaboravila!

Gledajuci slike, ne mogu a da ne ‘bacim’ komentar. Predpostavljam da je razlog okupljanja Asijina posjeta koja se nedavno ‘otisnula na Evropsku turneju’. Iako izvjestaje o njenom kretanju redoviti dobijam, slika je slika: ona govori vise nego hiljadu rijeci. Ja samo znam, gdje se Asija pojavi, tu ne moze biti dosadno. A kada se Asija vrati, tada cu imati priliku da dobijem detaljno ‘izvjesce’ o prilikama u starom kraju.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Draga Majda,
Ne znam tacno sta je tvoja profesija, zelim ti puno uspjeha u radu.
Sto se tice slobodnog vremena, koliko god da ga je malo, nadji malo prostora za pisanje. Ti zaista imas izvanredan dar za prenosenje veoma interesantnih razmisljanja na papir.
Veliko je zadovoljstvo citati tvoja javljanja, bilo da su samo kratki izvjestaji ili neka cjelovita prica.
puno pozdrava od
Dubravke Kusmic

Saturday, 21 June, 2008  

Post a Comment

<< Home