SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, May 03, 2014

Sretan ti rođendan Lea


LEINA PRIČA (3)     ( Lea veterinarka )

Moj problem

Ja imam puno problema, ali ih rješavam brzo i jednostavno. Ispričat ću svoj veliki problem.

Jutro je, 8:30. Zvoni telefon. Ja se stresem, protegnem i odem javiti se. „Upomoć!“, vikala je jedna gospođica.
„Što je bilo?“ - pitala sam ju.
“ Moja kobila umire. Brzo dođite!“
„U redu. Dolazim.“
Brzo sam se najela, obukla i oprala zube. Krenula sam prema Zagorskoj stubici. Vozila sam se 40 minuta. Pred kućom je bila žena.
„Dođite!“, pozvala me je.
Ušla sam u staju i vidjela smeđu kobilu sa bijelim pjegama i šarama. Vidjela sam da je legla. Napravit ću ultrazvuk. Ultrazvuk je pokazao da kobila ima ždrijebe koje se upravo treba roditi.
„Carski rez“! poviknula sam.
„Okrenite je!“
Uspavala sam konja, zarezala skalpelom i gurnula ruku. Ništa... Mučila sam se pola sata i nastao je veliki problem. Nema ništa?! Tri minute sam gledala, ali uzalud. Odjednom sam još malo zarezala i vidjela sam ždrijebe. Okrenula sam ga na pravu stranu i zašila ranu.
„Ždrijebe će sad izaći“? - pitala je gospođa.

„Da!“, odgovorila sam. Kobila se probudila i „stiskala“ se. Pojavila se glava, pa noge i za 10 minuta je ždrijebe izašlo. Uspjeh!



Labels: , ,

5 Comments:

Anonymous Nada said...

Draga Lea
Da sam ja premijer ti bi mi bila ministar financija. Ne sumnjam da za sve imas originalna i ucinkovita rjesenja.
Sretan ti rockas malena !
Nada

Saturday, 03 May, 2014  
Anonymous Emira said...

Sretan ti rodjendan Lea. Zelim ti sve naj, naj
Zelim ti da postanes pisac, da postanes veterinar .. I da zauvjek sacuvas svoj vedri duh I mastu .

Saturday, 03 May, 2014  
Anonymous dubravka said...

Draga Lea, ja ti zelim sve naj naj , da uvijek nadjes lijepe stvari oko tebe i uzivas u njima.
Moja unuka Maja danas slavi cetrvrti rodjendan.
Zna napisati svoje ime, sa nekim neobicnim slovima. Dosta dobro za pocetak.

Dubravka

Sunday, 04 May, 2014  
Anonymous Nada said...

Draga Dubravka
I tvojoj Maji sretan rodjendan. Nadam se da ces nas pocastiti kojom fotkom.
Poz, Nada

Sunday, 04 May, 2014  
Anonymous Anonymous said...

U vrijeme neudavanja, nezenjenja, " planiranja" djece, nek smo mi blogerke bar nesto uradile, pa makar ovako kasno kao ja.
U pričama o Lei,sve vise vidim baku o kojoj sam slusala najljepse price.
Sretan rodjendan za obe djevojčice za koje se nadam da ce i za 100 god. Znati za svoje bosanske korijene .
Pozdrav teta Saima

Monday, 05 May, 2014  

Post a Comment

<< Home