SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, April 23, 2014

Leine priče (2)

Proljeće u našem gradu


Došla sam na selo. Doputovala sam sa suncem.

Vidjela sam da su ljudi neraspoloženi. Nije bilo cvijeća, grane su bile gole i sve je bilo tiho. Nisam znala otkud da počnem. Znam! Počet ću od ljudi. Otvorila sam torbicu i izbacila veselje. Ljudi su se odjednom počeli veseliti, klicati i zajedno plesati. Uskoro sam se vratila na prirodu. Prosula sam sjemenke i izrasle su visibabe, ljubice, jaglaci. Na njih sam prelila predivan miris. Trava je počela rasti ispod snijega. Što još nedostaje? Pa da! Uzela sam kamen, malen kao palac. Udarila sam s njim na jedno udubljenje. Iz zemlje je potekla voda. Malen potok. Vijugao je kao zmija. Čulo se žuborenje potoka, šum trave i.... Joj, trebam zazelenjeti grane. Ubrzo su grane bile zelene, s bijelim, ružičastim cvjetovima. Nakon toga doletjele su ptice selice s juga. Vrapci i druge ptice stanarice stale su se udvarati, ganjati, ali su ubrzo prestale. Nije bilo sunca. Svojim povjetarcem sam maknula oblake. Čulo se zujanje pčela i bumbara, koji su letjeli od cvijeta do cvijeta. Leptiri su letjeli. Čuo se i šum ptičjih krila, došle su do potoka da bi se napile. Poslije sam otišla dalje.
Izazvala sam oduševljenje među ljudima sa sela. Djeca su se često tamo igrala.

Napomena: U ovoj priči je Lea u ulozi proljeća.

Ljubavni zov

Pst! Znate li da sam se zaljubila u Leona? Sigurno ne. Ali, ja ću vam... Ha! Ha! Lea + Leon = CMOCK! , na ploču je napisala Ana.
Ta je zločesta. No, lako ću ja nju... „ Zašto se miješaš u to? Ha?“
„Zato, jer ti voliš Leona“.
„A ti voliš Patrika!“, rekla sam.
„Ali...“
„Nema ali! Dosta mi te, dosta!“, viknula sam. I onda smo se potukle.
„Stanite! Molim vas!„, u taj tren dovikne Leon.
„Leone! Nee!“ Leon je čuo mene i vidio kako me Ana tuče.
„ Ja Leu volim!“
„ A šta te na njoj privlači?“, pita Monika.
„Njeno lice. Rumeno. Tako lijepo. „

„Ah, Leone!“, viknem ja i zagrlim ga.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

KAKVA MAJKA-TAKVA KČI-TAKVA I UNUKA.NE KAŽE SE UZALUD:"IVER NE PADA DALEKO OD STABLA!"
HVALA NATAŠI ŠTO NA OVAJ NAČIN ODAJE POČAST NAŠOJ DRAGOJ SLAVICI.
NISKANA

Thursday, 24 April, 2014  
Anonymous Anonymous said...

Ovo dijete je nase čudo od djeteta. Saljem joj hiljadu poljubaca i zelim puno, puno, srece u zivotu.
Pozdrav Saima
PS. Kod nas je Frane sa suprugom i unukom (šesnaest mjeseci.) . Sto se vremena tice posta okupacije.

Friday, 25 April, 2014  
Blogger co said...

Mnoge stvari čovjek u životu može naučiti ali za neke se mora roditi. Lea je rođena da bude pisac i tu nema dvojbe. Ne znam šta ostali misle ali ja sam siguran da će Lea jednog dana biti poznata i priznata književnica (ili spisateljica, kako se u njenom okruženju kaže) i da ćemo se mi na ovom blogu hvaliti kako smo je prvi otkrili. Naravno, zasluge za otkriće pripadaju Nataši.

Očekujem da će Leinih priča biti još i da će uz to biti i pokoja Leina slika.

Wednesday, 30 April, 2014  

Post a Comment

<< Home