SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, April 10, 2017

In memoriam - Marija Pavljašević


Poštovani Blogeri,
Dva dana poslije dobivene vijesti odlučio sam da to objavim i na  blogu. Naime, napustila nas je još jedna  mama, baka i prabaka.
Banjalučka bašta ostaje siromašnija za još jedan cvijet, jednu predivnu osobu.
U Americi je preminula mama naše prijateljice i blogerke Dubravke Pevljašević-Kušmić.
Dubravkinom tati i porodici kao i porodici njenog brata Predraga, te svim ožalošćenim upućujemo najiskrenije saučešće.
Mama će živjeti u našim sjećanjima, neka joj je laka zemlja i neka počiva u miru. 
Brana i Sega s djecom

Labels:

9 Comments:

Anonymous Nataša said...

Draga Dubravka!

Tebi, cijeloj obitelji i prijateljima izražavam najdublju sućut.
Majka je jedna i jedina i nitko ne može nadomjestiti taj gubitak.
Počivala u miru!

Nataša

Tuesday, 11 April, 2017  
Blogger co said...

Iskreno saučešće Dubravki, Preži i svoj familiji od Komljenovića.

Tuesday, 11 April, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce Dubravki i njenoj porodici. Aljosa Mujagic

Tuesday, 11 April, 2017  
Anonymous vjeko said...

Draga Dubravka,

Iskreno saucesce Tebi i ozaloscenoj familiji od Andreja i vjeke.

Tuesday, 11 April, 2017  
Anonymous Enisa said...

Draga Dubravka, primi moje saučešće povodom mamine smrti.

Jučer se navršilo 28 godina kako je umrla moja mama. Imala je 64 godine i nakon loma nogedobila je plućnu emboliju i samo je nestala. Teško sam to podnijela jer nam je bila oslonac u životu. Nema dana kada se ne sjetim i zaplaćem.

Nažalost sve više umiru mlađi ljudi. Pozdrav tebi i porodici.

Niskana

Tuesday, 11 April, 2017  
Anonymous Anonymous said...

Draga Dubravka

Ja sam se zadnji put vidjela sa mojom mamom 24.04 1992!god. I to je bilo ludo vrijeme. Dovijala sam se na razne nacine da dodjem do Grbavice popnem se pjeske na 16 sprat, i dostavim lijekove, spiritus za jedini nacin da joj se ugrije mlijeko. Zaista Natasa dobro podsjeti, majka je jedna i jedina, i u tim trenutcima nisam imala nikakvog straha. Ali imala sam srece, mogla sam da se i ne vratim. Mnogi se nisu vratili a mnogi ni danas nisu pronađeni. Granica se zatvorila, grad je podijeljen . A bile smo udaljene samo 1000 metara vazdusne linije.
Mama je umrla 23 januara 1993 a ja sam saznala , dva dana poslije mog rođendana 08.03. 1993 god porukom Crvenog krsta . Poslala je moja sestra i stiglo je preko Njemačke.
Ta bol i danas traje i udvostručila se smrću moje sestre,
Saljem iskreno saucesce tebi i svim članovima tvoje porodice.
Pozdrav Saima

Tuesday, 11 April, 2017  
Anonymous Cadjo said...

Draga Dubravka,
Tebi I tvojoj cijeloj familiji najiskrenije saucesce,
Zlata I Cadjo.

Thursday, 13 April, 2017  
Anonymous Izet said...

Iskreno saucesce Dubravki, Zlaji i ostaloj rodbini. Mama je uvijek jedna i jedina.
Izet i Jasna

Sunday, 16 April, 2017  
Anonymous Dubravka said...

Dragi blogeri, velika vam hvala na izrazima saucesca, posebno Segi i Branki koji su inicirali ovu vijest.
Sve sto se dogadjalo u zadnjih dvadeset i vise godina nije moglo nauditi starim i dobrim prijateljima da odrzavaju svoja prijateljstva. Pored telefona i pisama imaju i mnogo brzi nacini da se podijeli radost i tuga. Isto tako zahvaljujuci ovom blogu, spontano su se pojavila nova prijateljstva, koje ja jako cijenim.
Svi smo mi djeca jedne generacije, kojoj je drugi svjetski rat oduzeo najljepse godine zivota. Sanjali su i borili se za neki bolji zivot, onako kako su najbolje znali. Poceli su nas napustati prije dvadesetak godina, i sad odlaze zadnji redovi devedesetgodisnjaka.
Znam da neki od vas nisu imali priliku ni da se oproste od svojih preminulih roditelja, zbog raznoraznih okolnosti koje je nametnuo ovaj zadnji rat. Potpuno razumijem kako je to tesko bilo.
Neka im je svima vjecna slava i nek pocivaju u zasluzenom miru.
Dubravka

Sunday, 16 April, 2017  

Post a Comment

<< Home