SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, April 21, 2021

In memoriam - Enisa-Niskana Pletilić (Bahtijarević)

Još jedna tužna vijest, da ne može biti tužnija. Upravo saznadoh da nas je napustila Enisa-Niskana Pletilić (Bahtijarević). Vijest me je šokirala jer je stigla iznenada, bez ikakvih nagovještaja da se tako nešto može očekivati. Istina je da mi se odavno nije javila, da su prestali stizati njeni prilozi koji su uvijek odisali tugom za Banjalukom i onim davnim vremenima kada smo živjeli živote toliko drugačije od ovih poslijeratnih. Pripisivao sam to našom zasićenošću blogom i uticajem facebook-a koji je svima omogućio jednostavljano javljanje na Internetu. 

Niskana je, kao većina nas koji se okupljamo na ovom blogu, morala napustiti rodni grad u danima kada su neljudi izišli iz svojih rupa u kojima su se skrivali godinama. Teško ju je to pogodilo. Odlazak iz gada gdje je rođena, poznavala svaki njegov kutak, gdje je osnovala familiju i imala mnogo prijatelja joj je teško pao. Skrasila se u Zagrebu ali su je misli stalno vukle u Banjaluku koju nikada nije zaboravila ali u koju više nikada nije ni otišla jer se za sva vremena zgadilo zlo koje se u gradu nakupilo. 

U novoj sredini je pokušala da nađe mir ali joj nije bilo lako kao ni mnogim izbjeglica iz našeg grada koje su morale započinjati sve iz početka. U svojim prilozima se vraćala u Banjaluku, u neka ljepša vremena, ali se isto tako borila da se podrže oni koji su se pokušavali boriti protiv zla koje od kraja osamdesetih još uvijek vlada u onimnašim krajevima. 

Zadnjih godina se borila s bolešću supruga Ahmeta, uz stalnu brigu za sina Zlatka i njegovu budućnost. 

Vijest o njenoj smrti me zatekla, nisam je očekivao ali u ova vremena kada ljudi umiru u cijelom svijetu zbog korone ništa me više ne iznenađuje. 

Suprugu Ahmetu, sinu Zlatku, braći Seji i Fahri upućujem iskreno saučešće u Nerino i moje ime. 

Neka počiva u miru.

Labels:

9 Comments:

Anonymous Aljosa said...

os jedna divna sugradjanka, sestra moga dragog kolege Fahre I njegovog malo mladjeg brata Seje napusti nas iznenada. Ostace mi u sjecanju njeni prilozi kojima je

Prikazivala Zagreb,grad u kome se skrasila sa porodicom, a koji volim jer sam tamo studirao. Njeni prikazi porodice I posebno tate pokazali su korjenje jedne postene I

Poznate porodice koju su cjenili mnogi u nekada nasem gradu. Porodici I braci iskreno saucesce uz napomenu da nasi voljeni ne umiru nego I dalje zive sve dok je u nama

Ovo malo duse.

Aljosa Mujagic

Wednesday, 21 April, 2021  
Anonymous Davorin Štefanac said...

Iskrena sućut obitelji. Bila je tako dobra, draga žena.

Thursday, 22 April, 2021  
Anonymous sega said...

Tuzno, pretuzno. Basta Banjalucke raje je sve praznija. Niskani, neka je laka zemlja i pocivala u miru. Porodici, braci i svim ozaloscenim najiskrenije saucesce.
porodica Slijepcevic

Friday, 23 April, 2021  
Anonymous Dubravka said...

Tesko je ovo sve prihvatiti, Niskane se sjecam dok je jos bila djevojka a ja mali curetak u Ciganluku. Cini mi se da nije bilo osobe u tada maloj Banjaluci koja nije znala njenog tatu Fikreta.
Kad smo se "nasli" na blogu, bila je to velika radost za mene. Puna ljubavi za sina, muza, bracu i roditelje.
Poslala mi je knjigu sa vicevima njenog oca, koji je bio veliki saljivdzija. I jedne priglavke da imam mustru za bosanski cilim.
U Meksiku vjeruju da njihovi najblizi zive dok god se oni njih sjecaju. Zato im postavljaju sto sa hranom u odredjen dan u godini. Na taj nacin olaksavaju svoju zalost.
Mi cemo se uvijek sjecati Niskane, njenih sjecanja na divne roditelje, njenih prelijeepih fotografija iz Zagreba i paznje prema muzu, sinu i braci.
Moje iskreno suacesce familiji i ozaloscenim prijateljima.
Dubravka

Friday, 23 April, 2021  
Anonymous Sasa i Emira said...

Enisinu bracu poznajemo jos iz mladh dana, Enisu smo znali, samo povrsno, kao njihovu sestru.
Medjutim, Enisini prilozi na blogu i druzenje na FB su pomogli da je dobro upoznamo. Draga
osoba puna brige za porodicu, prijatelje, otvorena prema svima.
Sjecam se njenih lijepih fotografija koje je objavljivala na fb.
Pocivaj u miru draga Enisa.
Iskreno sausesce njenoj porodici, braci Seji i Fahri i svim ostalim ozaloscenim.

Friday, 23 April, 2021  
Anonymous Izet said...

Jos jedna divna osoba, nasa sugradjanka, sestra nasih kolega nas iznanda napusti. Sega dobro rece: Banjalucka basta postaje sve praznija. Iskreno saucesce svoj familiji posebno Seji i Fahri na izgubljenoj sestri. Izet & Jasna

Friday, 23 April, 2021  
Anonymous Ramadan Plicanic said...

Iskreno saucesce Fahri, Seji i familiji povodmo Niskaninog odlaska.

Saturday, 24 April, 2021  
Anonymous Anonymous said...


Dragi prijatelji ,drago mi je da ste dozivljavali nasu sestru tako kako ste ju opisali.
Hvala Vam na divnim rijecima utjehe.

U ime Fahre i nase familije,
Sejo Bahtijarevic

Sunday, 25 April, 2021  
Anonymous Natasa said...

Dragi blogeri,

tesko je pisati kad se nadjemo u takvoj situaciji da jednu dragu prijateljicu sahranjujemo, a u isto vrijeme druga se kremira.

Nada Stefanec, Slavica Jungic, Neda Reinprecht, Niskana Bahtijarevic Pletilic i ja znale smo se naci na kavi, prosetati Maksimirom i podsjecati se nasih banjaluckih dana. Koliko god da se provlacila tuga i ljutnja u tim nasim razgovorima, bilo je i smijeha i radosti.
Sada sam ostala samo ja.

Sve otidjose na tezak nacin, nije moglo biti gore. Sve su bile drage osobe i tesko se covjek miri da nam se zivot toliko promijenio, da nas ucestalo napustaju clanovi obitelji, prijatelji i poznanici.
Jako ce mi nedostajati.

Posebno je sokantno bilo proteklih dana jer i Neda i Niskana odose unutar mjesec dana, jedna iz cista mira, druga uslijed zanemarenosti sebe brinuci se o bolesnom suprugu.

Traume koje smo u zivotu prolazili zadnjih tridesetak godina ostavile su posljedice.
Sve sam ih ispratila i mogu sada samo reci - Pocivajte u miru drage moje!

A vama svima dragi blogeri zelim da se cuvate, budite pazljivi prema sebi i svaki trenutak usmjerite da vam bude lijep!

Natasa

Sunday, 25 April, 2021  

Post a Comment

<< Home