SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, April 13, 2009

Tulipani iz Tenesija

Proljece je stiglo ovdje preko bare pa se priroda polako budi iz zimskog sna. Evo sjedim u backyard-u (suncano je ali malo vjetrovito), gledam komsijsku djecu kako traze uskrsnja jaja (dok mama sve vrijedno snima kamerom) i s vremena na vrijeme provjerim elektronsku postu. Danas (nedelja) kao da je malo veci 'traffic' jer evo stize jos jedan prilog. Ovaj put je to jedna lijepa slika iz Tenesija od naseg poznanika Miljka Bobreka koji se vec nekoliko puta javljao na blog. Miljko mi posla slike tulipana koji su u Tenesiju vec u punom cvatu. Mi smo locirani malo sjevernije i tulipana u cvatu jos nema. A kod nas ih, ove godine izgleda nece ni biti jer su se jeleni potrudili da ih popasu. Cini mi se da Rex stari i vise ne obraca paznju na jelene kao sto je to neka bilo. Starimo i mi i on pa se moramo pomiriti s realnoscu. Jer u nasem slucaju ne vrijedi ona Dubravkina, posadi dovoljno i za njih (mislim, jelene) i za nas.

A evo sta mi Miljko pise:

Co,

Konacno smo docekali da vidimo Banjaluku u punom cvatu. Na slici su oni isti holandski tulipani Banjaluka koje su blogeri mogli vidjeti u kutiji seprembra prosle godine. Banjaluka su oni satirani i kao sto vidis nisu jednobojni, if you know what I mean. Nadam se da ce blogeri uzivati u bojama isto kao i mi ovdje u Tennessee-u gledajuci ih svakog dana kako otvaraju svoje latice nakon izlaska sunca i zatvaraju ih pred sumrak.

Pozdrav od Miljka i Sonje iz Knoxville-a.

1 Comments:

Anonymous Made said...

Ma nista u zivotu nije jednobojno moj Miljko, iako se mora priznati da prevladava zelena boja (I'm joking) bar onako u osnovi (trava okolo, lijepo osisani grmovi, stablo tulipana, tj stablo Banjaluke) ;))
Sorry morao sam malo, odavno nisam.
Upravo sam snizio svoj golf handicap pa sam happy.
pozdrav iz suncanog Lunda.

Monday, 13 April, 2009  

Post a Comment

<< Home