SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, August 22, 2011

In memoriam - Fuad Balic

Dugo sam u Sibeniku, sad nam je i sin sa snahom i unukom ovde, a moj interes za elektroniku ovde totalno nestane. Toliko nam je prvi put dozivljeni radosti da vrijeme istice kao pjesak u ruci.

Sinoc me nazvala moja sestra iz Sarajeva i rekla da je u Banja Luci umro Fuad Balic. Rastuzila sam se jer neminovnost zivota i smrti se stalno smjenjuje.

Slicna smrt kao profesora i slikara Lojze. Dok je Enisa bila kod cerke Vedrane u Kanadi, Lojzo je umro u Banjaluci.

Sad je Vesna otisla u Ameriku kod kcerke koja se porodila a Fuad je umro u Banjaluci.

To su sve velike banjalucke ljubavi, kojih ima jos.

Ponekad mislim da nam je Aleksa Santic u svojim stihovima "iz plemena onih Azra sto umiru kada ljube" opisao nase podneblje i mentalitet.

Iskreno saucesce porodici.

Pozdrav Saima

Labels:

4 Comments:

Anonymous Nada Š. D, said...

Iskrena sucut obiteljima Balic i Granic.
Nada i Miro Stefanac

Monday, 22 August, 2011  
Anonymous Anonymous said...

uz iskrenu sucut i jedan ispravak. Onaj tekst o Azrama 'sto za ljubav glavu gube' je napisao Heinrich Heine

postovanje

Wednesday, 24 August, 2011  
Anonymous Anonymous said...

hvala velika za ispravku. mozda sam to nekada i znala ali "lete mi lete 65-te".
Kakva su vremena mozda me nekad netko i ispravi kad pogresno potpisem svoje ime.Mene ova pjesma i Emina uvijek asociraju samo na Aleksu.
Zivot tece dalje a ja vas puno pozdravljam.Saima

Friday, 26 August, 2011  
Anonymous Nada Š. D. said...

Dobila sam tonski zapis 2 intervjua sa gospodinom Balicem i poslala ga na nekliko adresa.
Ako je jos netko zainteresiran neka posalje e mail adresu, bit ce mu uruceno.

Nada Š. D.

Sunday, 18 September, 2011  

Post a Comment

<< Home