SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, March 26, 2017

Korijeni

Co, šaljem opet nešto iz naših novina, da shvatiš zašto cijenim ovo sto radiš i iskreno se trudim da ti što više pomognem. Ne zbog nas blogera, nego zbog budućnosti da se mnogo toga sazna o jednom lijepom gradu, vremenu i ljudima. Pa možda i za 100 godina. Na to me je sad inspirisao ovaj članak. Što se ne zapiše kao da nikad nije ni postojalo. A nadam se da će bar jedan primjerak ostati onoga što se u ovih jedanaest godina pisalo. 

Kad sam objavila fotografiju hora KUD-a Vaso Pelagić u kojem je moj otac jedan od članova i u prilogu sam se raspitivala za imena ostalih, nisam vjerovala da će mi se ta slika vratiti nekoliko puta na razne načine.
Najsimpatičniji mi je bio brat kad je prošle godine došao u Sarajevo i na svom fejzbuku pokazao tu sliku. Sav ushićen je pitao poznajem li koga na ovoj slici. Onda sam mu ja donijela orginal i rekla da je to preko Coovog bloga otišlo i na razne načine vidjelo više ljudi koji sa tim vremenom "gospodske" Banjaluke imaju bliskosti.

Mene na blogu najvise obraduje kad pišes o našim uspješnim sugrađanima a također i drugi Blogeri. Lijepo mi je bilo čitati o vašem boravku kod kćerke. Šta ste sve proživjeli od propasti firme u Banjaluci pa do svih životnih nedaća koje su vas pratile na ovom putu. Uspjeh vas i vaše djece mogu samo biti razlog za čestitku i shvatanja onih koji ovde mrze sve takve koji su zbog njih otišli a samo svojim radom, slogom i pameću uspjeli, i sad ih je "strefilo" najgore ljudsko osjećanje. ZAVIST.

Čestitke za ove divne ljude koji su otvorili "Mezze Grill" . Zelim im puno uspjeha i sreće u njihovim životima. U Sarajevo je stiglo proljeće i puno turista. U državi vlast ne funkcioniše na najvišem nivou zbog Revizije, ali u gradu i svakodnevnom životu se to ne osjeti. Izgleda da nam političari uopšte ne trebaju. 

Nadam se da ćeš sklopiti ovaj gore članak jer ja sa mojom tehnikom ne mogu da pošaljem u jednom dijelu.

Usput šaljem I jednu fotografiju s Baščaršije i reci svojim prijateljima da im lepinja i ćevapi isto izgledaju kao u poznatoj sarajevskoj čevapčinici "Željo" a o ukusu vjerujem u tvoj komentar.


Pozdrav Saima

Napomena: Članak (nažalost, nisam mogao ništa uraditi da dvije poslate fotografije sastavim u jednu zbog azličitog ugla slikanja - Co)



Labels:

1 Comments:

Anonymous Made said...

Najbolji cevapi u Rajvosa, provjereno i probano. Koja je to slika iz Pelagica (uputi me na stranicu ili posalji na mail), znas da je moj otac i njegova dva brata bili od mladosti pa do pred smrt clanovi hora. nazalost njihove glasovne mogucnosti nisam nasljedio.
pozdrav sa juga...........Svedske Banja Luci u Sarajevu ;)

Monday, 27 March, 2017  

Post a Comment

<< Home