SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, March 30, 2006

Obavijest i jedan vic

Primih danas ovaj prilog od naseg kolega Rake Drage iz Zagreba, pa pozurih da ga odmah objavim:

Pozdrav svima skupa.
Kod nas u Zagrebu se sprema veliko sjelo banjalučana u "Globusu" na velesajmu 19.svibnja 2006. Pripreme teku, interes je veliki, snimamo i CD s "nasim" pjesmama (zbor "Nada") pa ce biti ludo i nezaboravno.

Steta sto niste blize pa da dojdete. Ali ko zna.....

I evo jedan najnoviji za dobro raspolozenje:

Dolazi zena kuci i nakon saznanja da joj "dragi" muz nije uradio nesto sto mu je zadala
zapocinje tiradu:

"Jebo te onaj ko te napravio takvog nesposobnog.Nizasta ti nisi takav nesposoban.Kuda da bas mene zapadnes? Ali to za mene i nije neko cudo: i caca ti je nesposoban, i mater i cijela familija. I nesto mislim: da se odrzava prvenstvo svijeta u nesposobnosti ti bi zauzeo DRUGO MJESTO!!!???"

"A zasto sad DRUGO" pita jadni muz?

A aspida odgovara:"ZATO STO SI NESPOSOBAN"!

1 Comments:

Blogger co said...

Evo me sjedim u 'backyardu', vrijeme ubija, uzeo sam slobodan dan pa trenutno pisem ovaj komentar uz muziku Ibrice Jusica. Upravo pjeva "Kradem ti se u veceri..." a ja ne odolih da se ne javim. Ovo samo da se zna da i mi u Americi znamo uzivati i da ne radimo dan i noc.

Sto se tice ovog vica, to je Rakin prilog, da ne bude zabune.

Pozdrav svoj raji. Co

Thursday, 30 March, 2006  

Post a Comment

<< Home