SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, April 07, 2006

Alma i Edin

Nedavno sam dobio vise fotografija od Alme iz Norveske i kako ih ne mogu sve objaviti, evo mog izbora. Sto se tice popratnog komentara, od Alme nisam mogao izvuci previse, ali i ovo sto sam dobio, jako mi je pomoglo da pripremim danasnji prilog.

Na gornjoj slici je Alma (desno, zna se), njen buduci muz Edin (Ascic, kao sto vec vjerojatno znate, vjencanje je u maju) i jedna cura iz Svicarske, Vannesa. Fotografija je snimljena prije 2 god. Sto Alma rece: "To ljeto nam je bilo super. Skupila se stara raja iz Poreca i Svicarske."

Na donjoj slici su Vanja, Alma, Adela i Armin. Almin komentar: "Za Novu godinu smo odlucili da odemo na Hafjell na skijanje. Na ovoj slici se vidi jedan dio raje. Tu se Nova godina slavila 3 dana. Ko zna, zna!"

Alma i Edin u aprilu putuju za Amsterdam i bit ce novih fotografija. A u maju, zna se: moram rezervirati vise prostora za fotografije sa slavlja koje se uveliko priprema.

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Eh, da je meni naci tako lijepu curu kao Alma ovdje u Houstonu! Daj, Alma, spremi mi jednu kada dodjem da vas posjetim. Sretno tebi i Edinu u zivotu i da imate nekoliko Bosanaca ili Bosanki u buducnosti. Pozdrav od Davora!

Monday, 10 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cao Davore

Hvala na komplimentima :))) Nacemo mi nesto za tebe, samo dodji :)))
Pretpostavljam da Amir ima puno jaranica za tebe hehhehe.

Sunday, 16 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cuj ima jaranica. Frajer radi za Nasu, ima ja da ga zenim:-) Salu na stranu.. Malo je cura kao sto je Alma. Ali ima jaranica, pa biraj sta volis. A mozda i one tebe izaberu:-)

Sunday, 16 April, 2006  

Post a Comment

<< Home