SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, April 02, 2006

Kralj brucosa

Nas kolega Doda je nakon kritika postao jedan od vrijednijih saradnika. Evo njegovog priloga iz malo dalje proslosti, uz originalni komentar.

Urednice, cestitam na stotom prilogu a posebna cestitka za izbor, USAMLJENI, nasi idoli. A za mene je Miro bubnjar bio poseban idol, naravno zbog bubnjeva, moje velike ljubavi.

Sjetio sam se jedne divne veceri u Domu Kulture u Banjaluci. Bila je to brucosijada 1968g. Te noci sam bio proglasen za kralja brucosa. Evo i fotke sa krunom od bundeve na glavi.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kad se vec spomenu brucosijada sjetih se i ja da je 1967 u nasoj "14"-ici(?)na ETF-u bila organizirana nasa brucosijada sa izborom mistera.Ja sam upravo spremao ispit iz fizike i navratio sam neobrijan, sav nikakav u svom novom odijelu braon karo iz "Varteksa".Za "mistera" je izabran Ilijaz Izo Nalbantic a "prve pratilje" smo bili Josip Bastijancic i ja, oba u istim "Varteksovim" odijelima kojima je, nakon nekoliko dana kako su stigla u prodavnicu, B.Luka bila preplavljena.
Eh, da sam se obrijo...
Odijelo sam poslije rijetko oblacio.Ziri su bile zenske; znam da je jedna od njih bila lijepa sestra Biljane Dozudic ,Mirjana i jos par sa Tehnologije i moram priznati da sam kod njih imao "dobre veze"...

Sunday, 02 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Evo mene jos jednom.Sjetih se upravo, posto je tenis u ovom drustvu cesta tema, da vam napomenem da danas u 12,oo po lokalnom vremenu u Americi igra nas Ljubicic u finalu turnira protiv Federera.Mi, nazalost, mozemo samo preko interneta pratiti tok meca.Svabe ne prenose.

Sunday, 02 April, 2006  
Blogger co said...

Sejo ja se brucosijade sjecam samo kroz maglu. Sto se tice Ize, on je u Zagrebu ali nemam vezu sa njim. Par puta sam pokusavao da ga nazovem telefonom, ali izgleda da broj koji ima nije pravi. Bilo bi interesantno cuti njegovu pricu.

Sto se tice Ljubicica, cujem da su se neki nasi teniseri hvalili kako su ga 'tukli' u njihovo vrijeme.

Pozdrav Co

Sunday, 02 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Tukli=fizicki zlostavljali ??

Sunday, 02 April, 2006  
Blogger co said...

Ma to ti je samo 'figurativno', nego pobjedjivali u tenisu, kad je Ljubicic bio 'balavac'!

Sunday, 02 April, 2006  
Blogger co said...

Kad sam vec kod tenisa, sjecam se da sam zadnji put vidio Izu u Zagrebu upravo kada je Ivanisevic pobijedio u Wimbldonu. Gledali smo mec zajedno u jednom restoranu (zapravo na vani)uz mnostvo ostale raje. Sjecam se odusevljenja kada je on dobio mec i, naravno, pica koje je slijedilo nakon toga.

Sunday, 02 April, 2006  

Post a Comment

<< Home