SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, March 31, 2006

Trener i pilici

Jos jedan sportski prilog. Ovaj fotos je Srdjo poslao veoma davno i tek je sada stigao na red. Slijedi originalni komentar:

Kao sto sam obecao saljem ti sliku vezanu za tenis. Napravljena je u decembru 2000 g. na pocetku moje profesionalne trenerske karijere.

Pravili smo novogodisnji kalendar u klubu, pa smo dosli na ideju da se uslikamo sa svim klincima koji treniraju kod nas. Sad kad je gledam sa ove vremenske distance cini mi se jos vrijednijom. Moji pilici postali su djevojke i momci koji jos sa velikom radoscu igraju tenis i medjusobno se fino druze. Kad pomislim da nisu znali ni kako se drzi reket, sad dok ih gledam ili s njima igram osjecam zaista veliko zadovoljstvo.


Nakon ovog priloga ocekujem da se Cadjo javi ili sa svojim prilogom (fotos plus komentar) vezanim za njegov privatni teniski kamp u Srpcu ili bar s komentarom. Siguran sam da bi i Sejo imao sta dodati jer on, kako znamo, kruh zaradjuje reketom na 'privremenom' radu u Njemackoj.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cika Coe, Cadjo bi se javio i da ga nisi prozvao.
Budici da sam zaljubljen u sport, mladost i na kraju u mog Srkija, moram komentarisati da je ljepota vidjeti ovako nesto, praznik za oci.
Iako osjecam da zezas Srpcane i nas tenis, moram ti reci da su moji pionirski napori urodili plodom i da se tamo tenis razvija i T.K. Srbac raste.
Bio sam u guzvi ovih dana, ali sam zamjetio da se oglasio Sejo te koristim ovu priliku da ga pozdravim.
Svako vam dobro dobri ljudi,
Cadjo.

Friday, 31 March, 2006  
Blogger co said...

Hey komsija bivsi, moj komentar je daleko od provokacije. Samo sam htio da te potaknem da posaljes koju fotku, da obogatimo ovaj blog. Sjecam se da sam negdje vidio tvoj 'teniski kamp'i malu raju oko tebe pa bi mi bilo drago da i to ovjekovjecimo.

Od Seje ocekujem kakav fotos s mladim Svabicama, poznavajuci ga iz onih davnih vremena. Nadam se da se nije promijenio!

Pozdrav - Co

Friday, 31 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dragi moji,sve vas pozdravljam a posebno moje teniske kolege Cadju i Srdjana.Iako ne shvatam o kakvim mrljama iz moje proslosti govori urednik, ipak za pocetak predlazem da navratite na homepage mog kluba gdje se mozete nagledati slika od kojih je vecina snimljena za vrijeme kampova koje organiziram vec dugi niz godina u Istri.Ove godine sam ponovo sa grupom Svaba u Porecu u Zelenoj Laguni/ hotel "Parentium"/ od 08.04-15.04. (na stazama Elektrijade ili povratak na mjesto delikta).Poslije toga ce vjerovatno biti neka fotografija!?Webadresa je: www.tc51-eschwege.net
Ciao,Sejo

Saturday, 01 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jedno objasnjenje za posjetioce homepagea mog kluba.Ovi sto nisu Svabe smo moja familija i ja.Trebate samo prepoznati Svabe!

Saturday, 01 April, 2006  
Blogger co said...

Sejo, ne znam gdje nadje mrlje iz proslosti. Ja ponovo procitah sve i jos uvijek nista ne razumijem.

Fotografije ocekujem s nestrpljenjem - Co.

Saturday, 01 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zezam se. Znas da me zene nikad nisu zanimale...Nisam te htjeo "nasjeci"!To sto radis je divna stvar i nadam se da se neces umoriti.Inace, koliko znam u Zelenoj Laguni ce vjerovatno i ove godine biti susret Banjalucana u hotelu "Delfin", u organizaciji "Cafekajak"-a.Da li ce i neko od vas doci?

Saturday, 01 April, 2006  
Blogger co said...

Sejo, za susret Banjalucana znam jer redovito citam cafekajak. Ove godine Nera i ja nemamo nikakve sanse da odemo dole jer imamo par putovanja ovdje u Americi. Slijedece godine bi se moglo nesto po tom pitanju uraditi.

Jos samo da ti kazem da sam bio na 'tvom' sajtu i sve pregledao. Ukrao sam dvije slike (vidis da ih imas) i bite ce uskoro objavljene. Nadam se da necu imati problema sa autorskim pravima?

Pozdrav, Co.

Saturday, 01 April, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Da javim broj mog ziro racuna?

Saturday, 01 April, 2006  
Blogger co said...

Znao sam da su Nijemci azurni, ali ovoliko...

Saturday, 01 April, 2006  

Post a Comment

<< Home