SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, May 11, 2006

Prvo vjencanje na blogu

Alma je bila veoma vrijedna i vrlo brzo mi je poslala fotografije sa vjencanja. Posto sam zelio da vam 'predocim' sto vise slika, morao sam prekrsiti pravilo da svaki dan objavljujem samo jednu. "Udarna" je odmah iza naslova a ostale mozete vidjeti ispod.

Evo Alminog kratkog javljanja:

Napokon sam nasla vremena da vam se svima javim i da vam ukratko napisem kako nam je prosla svadba. Ne moze se sve rijecima ni opisati. 

Vjencanje je stvarno super prosla. Sve je dobro bilo, od vremena pa do atmosfere. Doslo nam je 120 gostiju iz svih krajeva: Svedska, Svicarska, Njemacka, Banjaluka, Sarajevo. Svi smo se napokon skupili nakon toliko godina. Ja sam se naravno rasplakala kad sam usla u salu i sviju vidjela na okupu. Bilo je to jace od mene. Tada su krenula cestitanja i slikanja, tako da ja ne znam ni ko mi je cestito. Tek kad dobijem slike od sviju onda se sjetim hehehe. 

Inace muzika i hrana je bila odlicna. Svi smo pjevali i plesali cijelu noc. Najvise me je pogodilo kada smo ja i Amir sami plesali. Svi su nas pustili da sami otplesemo i na kraju je bio i aplauz. Sve u svemu odlicno je proslo. Nisam mogla ni zamisliti sve ovo. 

Zasada toliko od mene. Puno pozdrava od mene i Edina.

Slavljenici

Ulazak u salu, iza su kumovi

S kumovima pokraj torte

Sestra i brat

Prvi ples

Familija na okupu

S mladom rajom

Mina i Eko

Vesela mama

Kika Hajra i Bato

Asmer Zisko i Elvira Lukacevic


Labels: ,

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co svaka cast za takvu vjest!

Ja sam mislila da placem na svadbama samo kad sam prisutna uzivo. Da ste me samo vidjeli kako sam plakala pred kompjuterom. A evo i sada ne mogu pisati od suza. Almi sve cestitke em sto izgleda, (mladozenja je drugi po ljepoti) em sto ima svatove!

Idi i Febi posebne cestitke za tako lijep dogadjaj, tako mladi a vec svekar i svekrva! Ido carica si na slici sa tortom solo!

Moram posebno jos pomenuti sliku ge. i g. Kusmica jer mi izgledaju ko ambasador i ambasadorka iz Norveske.

Nero, prijateljice jeli imas jos vina da nazdravimo za mladu raju?
Lijepi pozdravi iz Ljubljane i uskoro stize prilog i od nas sa puta u Portugal.

Venera i Doda.

Thursday, 11 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Moram i ja da se javim, nemoze ova tema kraj mene tek tako proci:-)
Samo da pojasnim ovo oko plesa, jer je i meni to bio najbolji trenutak veceri a bogami i zivotu. U svoj toj trci i frci, ja jedva da sam uspio ufatiti 1minut sa mladencima. Nisam torte ni probao, od guzve. Onda mozete zamisliti:-( Neznam kako smo nas dvoje zaplesali,ali znam samo da nije bilo planirano. Odjednom se ja i Almica srecemo na podijumu u guzvi i pocinjemo plesati. Da bi ja tek na kraju tj poslije aplauza,probudio se i skontao da smo nas 2 ostali sami, i da nas svi gledaju:-) Jedino objasnjenje za ovo do kojeg sam ja mogao doci, je: da sam se izgubio u ljepoti moje sestre. Nema sta drugo biti. Najteze je covjeku objasniti neke osjecaje i stvari koje mu se dese i desavaju samo 1 u zivotu , tako da necu pokusavati. Morate mi vjerovati na rijec....A evo i uzput da vam javim jos jednu vijest. I ja se zenim..... cim mognem da se oprjedelim:-) Sala mala. 20 maja je u Oslu. Festa sto organizuju Bh Fanaticos. I od koje sva lova ide u Bih nasim sportasima i prvacima u sjedecoj odbojci. A na kojoj smo ja i moj/nas novi bend zaduzeni za muziku. Tako da ce uskoro i od mene jedan mali muzicki prilog da uleti. A 3.6 je muzicki festival u Oslu na kojem takodje sviramo i to na jednoj od glavnih scena, pod imenom Schaboo vs Turbo Folk:-)
Trudimo se svim snagama da nikog nerazocaramo ni slusaoce ni citaoce, a bogami ni sve gledaoce.
Veliko mahanje do sljedeceg puta. Amir

Thursday, 11 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Evo da se i ja javim kad me vec prozivaju. Prvo cestitke Almi i Edinu. Kao sto sam vec Almi i Edinu napisala,najbitnija je ljubav. Sve drugo se moze popraviti. Zato vam kuma Nera zeli da se sto vise i duze volite pa cete izgledati ko teta Fatima i cika Kusmo kad budete u njihovim godinama. Zar nisu divni? Moram reci da svi dobro izgledaju. Aida se ne mijenja samo ne znam gdje je Febu sakrila.
Venera, zao mi je sto nismo svi zajedno, a sto se tice vina ima ga dovoljno da se nazdravi.Bas sam ga sinoc pretakala. Zato Venera ja dizem casu u cast mladenaca(mada si ti sada u dubokoom snu).
Meni je jos u svijezem sjecanju tvoja i Dodina svadba. Posaljite mi koju sliku ako imate. Kad god me sjecanja odnesu u Skender (svadba je bila u Skenderu za one koji to ne znaju) u usima mi se vrti Coliceva pjesma "Dobra vam noc prijatelji..."

Moj pozdrav svim blogerima,

Nera

Thursday, 11 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mnogo srece u zivotu mladom bracnom paru salje familija Dzindic.

Wednesday, 17 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Da se i mi prijavimo, prvo da krenemo od JANJE, koja je Almu pazila u najboljim godinama ;-) tamo nekih 90-ih, pa da spomenem mene i moju malenkost Dejana (nekad ste me zvali Deni) pa uz mene vasu komsinicu Branu (Janjinu unuku i vasu takodje omiljenu komsinicu legendu od preko puta) pa onda Braninu mamu Mirjanu koja je sad kod nas i cuva Luku koji opet dodje sin nama Brani i Dejanu i kojega se moze vidjeti na www.dejanet.de i eto, nema nas vise. A sta smo ono htjeli ustvari? Pa Almi cestitati isto sve po redu, sretan brak koji je prosao u super vjencanju pa kako cuh od Mirjane i sina pa naravno sve po redu, Aidi i Feridu da ostanu i dalje tako mladi kao sto su na slikama. E onda poseban pozdrav za Neru od Mirjane i Janje (tu je Janja isto umijesala svoje prste kod Sanje i ostavila tragove za cijeli zivot :-) Janja stalno spominje "moju Sanju", "moju Neru", "moga Milana", "moju Almu"....) nema tome kraja.
Eto tako svi mi odavde iz Münchena i naravno jos posebna zahvala ovome autoru, reziseru ovoga bloga (kojem sam istina jednom prilikom replicirao i kritikovao ga zbog tuznih tema i ... zna on, sjetice se) ali puno bitniji POZITIVNI efekat je ovo povezivanje ljudi od nekada - nastavi tako dalje, to nam svima treba!
Pozdrav

Wednesday, 03 September, 2008  
Blogger co said...

Dejane, drago mi je da si se javio, odnosno prijavio, kako to sam rece. Eto iz tvog kratkog komentara saznah dosta toga: i gdje ste, i kako ste, i koliko vas je. Slike na tvojoj stranici sam pregledao i moram vam cestitati na sinu. Pravi momak. A kako vidim iz ostalog, nije vam lose. Uvijek mi je drago kad vidim da se nasa raja snalazi bez obzira gdje ih sudbina odvede.

Nego, kada si se vec ovako lijepo javio, bilo bi mi drago kada bi poslao i kakav prilog. ‘Materijala’ kako vidim imas. Eto, mogao bi nam poslati koju sliku vaseg sina i malo teksta o njemu. Ili prilog o vama. Ima toliko toga o cemu bi se moglo pisati (vjerujem da si shvatio cemu ovaj blog sluzi i kako svi mozemo pomoci da bude jos interesantniji). Bilo bi to interesantno za druge kao sto je tebi bilo interesantno vidjeti slike sa Alminog vjencanja. Zato, prikupi par slika, napisi kratak tekst i sve posalji na moju email adresu. A ja cu se potruditi da sve to pripremim i objavim.

A o Janji cu drugi put. Nadam se uskoro. Jer put bi me uskoro trebao odvesti u stari kraj.

Wednesday, 03 September, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Cao Deni!
Bas si nas sve prijatno iznenadio svojim javljanjem. Prvo da vam cestitam na preljepom Luki,koga sam imala prilike vidjeti na slikama kod Janje a ponesto saznati o vama koliko se to moze iz prekratkih susreta. Naravno da se ne mogu nikad zaboraviti nasa preljepa druzenja,kao i pomoc oko odgoja Alme i Amira kako Janjinog tako i Braninog a bogami i tvoga ucenja kako se pravi pica i palacinci. Puno pozdrava od svih nas
Aida

Sunday, 07 September, 2008  

Post a Comment

<< Home