SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, August 29, 2006

Muzika i sjecanje

Nas prijatelj Eko se javio ovim prilogom prije par dana i evo ga stize na red:

Na ovo javljanje me podstakao tekst mog dragog “netjaka” Amira koji pominje kolekciju ploca koja ga je inspirisala da se i sam pocne ozbiljnije baviti muzikom, a sada vidimo da u tom ima i uspjeha.


Iako se nikada nisam ozbiljno bavio muzikom, ona je, kao ostalom i svima iz moje generacije, bila uvijek prisutna i kao sto ram daje konacnu ljepotu slici, tako je i muzika uljepsavala mladost nase generacije. Mi smo imali srecu da budemo savremenici zlatne generacije “rock and roll“-a, od kojih se poneki kao ROLLING STONES-i jos valjaju binama cijeloga svijeta.

Sigurno se svi sjecate emisija kao sto je “Po vasem izboru”, radio Zagreba koja je isla u 12:10 ( i jos ide) i koja je je vrtjela hitove tog vremena. Ili nocnog slusanja piratske stanice “Luxemburg”. Uz tu muziku smo mi rasli i divno se druzili . Zbog toga sam veoma rano poceo sakupljati ploce iako tada jos nisam imao ni gramofona, pa sam uspio sakupiti prilicnu kolekciju ( Co je imao jos bolju) i sve se to vrtjelo na nasim zabavama.

Kasnije, kada smo oformili svoje familije i slavili djecije rodjendane, iste te ploce su se vrtjele tako da nije cudo da su i nasa djeca koja su rasla sa tom muzikom pocela i sama da udaraju u zice zlacane (bolje nego mi). Zato nije cudo da se na blogu pojavi nova generacija gitarista: Amir, Dzenan, Davor, Muris i jos jedan kojeg sada prijavljujem - Zlatko.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home