SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, November 12, 2006

Plicanici

Made mi je jos poodavno poslao jednu sliku koju drzim u pripremi za objavu i evo danas stize na red.

Na slici je Made sa suprugom Gretom, na terasi kafea Diana, uzivaju na svedskom suncu. Slika je napravljena u Ystadu, malom pitoresknom turistickom gradu na samom jugu Svedske. Evo sto mi Made napisa o tom gradu koji je, sto mi nije bio poznato, bio mjesto gdje su mnoge izbjeglice iz bivse nam domovine nasle prvo utociste:

Vecina izbjeglica iz Bosne koji su dosli u Svedsku kopnom i brodom sjecaju se Ystada kao svoje prve destinacije u Svedskoj. Ali Ystad nije samo izbjeglicki centar (bio sve do 1995, poslije je taj centar ukinut), nego poznato turisticko mjesto koje privlaci mnoge njemacke, holandske i naravno danske turiste. Ako je ljeto lijepo, Ystad postaje svedska Kalifornija. Nekoliko kilometara pjescanih plaza napuni se brojnim turistima. Restorani, pansioni, i auto kampovi uz samu obalu bivaju prepuni gostiju. Max temperatura mora bude oko +21 (obicno izmedju 19 i 20) degC, malo prehladno za nase poimanje mora i kupanja u njemu, ali svi mi vrbaska djeca ne vidimo velikog razloga da se ne bucnemo u ovom tzv. moru.

Ystad je poznat i po kultnom junaku policajcu Kurtu Wallanderu cije je avanture opisao knjizevnik Henning Mankell u svojim romanima po kojima je snimljeno mnogo filmova. Masu informacija o tom prelijepom mjestu svako ko zeli moze naci na web adresi :
http://www.ystad.se/ .

U Ystadu sam sa porodicom zivio od dolaska u Svedsku 1993 pa sve do 1999 kada sam se preselio u Lund. U svakom slucaju na slici se mozes uvjeriti da je lijepo, slikano je u augustu mjesecu u setackoj zoni u centru grada u basti jednog kafica.

Labels:

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ciao Plicanici!
Sejo

Sunday, 12 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Kume moj,
ti si jedan od razloga sto sam se pridruzio Cou i ostalima. Ovako se bar mozemo vidjeti. Kuma mi divno izgleda. O tvom izgledu necu , nismo...
Ovaj vikend sam proveo sa Coletom, Ljiljom i Sladjom u Londonu ( Ont.). Mnogima se moralo stucati. "Tracali " smo i tebe. Puno te pozdravljaju. Nadam se da ce nam se bar jos jednom u zivotu pospijesiti da se i u zivo druzimo. Vazi li.
Pozdravlja te tvoj kum, Canak

Monday, 13 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav Plicanicima,
Cadjo.

Monday, 13 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cuuuuuj jednom, pa sta ti je kume, sad tek pocinjemo da zivimo kako treba. Naravno da cemo se druziti, i ovo je jedan vid druzenja. Mene je Sejo naputio na Coov blog i drago mi je da sam ga poslusao te vas sve nasao ponovo.
Pozdrav, Made

Monday, 13 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Plicanici,
Ove slike i Blog zaista vracaju u stare dane i mame osmjehe na licima.
Divno izgledate, opusteni i zadovoljni, takve vas i pamtim.
Puno pozdrava,
Rada.

Monday, 13 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav ujaku i ujni!
Iduce godine cemo zajedno sjediti negdje na Makarskoj rivijeri, a mozda i u Banja Luci ako nam dodjete u posjetu! Lijepo vas je vidjeti, pa makar i na fotografiji! Pozdravljam i Canka, sjecam se dana kad smo isli suditi kosarkaske utakmice zajedno!
Eso i Zlata iz suncane Banja Luke!

Wednesday, 15 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cao cao

Da i ja se sjecam Ystada. Tamo sam stigla 1995. To vrjeme mi se cini tako daleko. Danas moj zivot izgleda mnogo drugacije kao student u Linköpingu.

Pozdrav svima i super blog.

/studentica

Wednesday, 15 November, 2006  
Blogger co said...

Poruka za studenticu. Evo kada si se sada javila komentarom, bilo bi jako lijepo da nam posaljes i svoj prilog. Mogla bi to biti neka fotografija i malo podatak o sebi. Blog je otvoren za sve i bilo bi mi jako drago da se javljaju i drugi posjetioci, bivsi i sadasnji banjalucani, naravno, oni koji zadovoljavaju kriterije u podnaslovu.

Siguran sam da bi to i ostali redoviti posjetioci ovog bloga pozdravili. Pokusaj, vidjet ces da to nije tesko.

Wednesday, 15 November, 2006  

Post a Comment

<< Home