SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, November 10, 2006

Slije - Zlatko Basic Caja

Raja, ovo se zove prava zurnalistika. Stvari se takoreci dogadjaju a mi vrsimo 'prenos u zivo'. Canak mi je jucer spomenuo da ce danas biti promocije Cajine nove knjige "Slije". Ja sam informaciju odmah proslijedio do Maria i zamolio ga da, ako moze, ode na promociju i poslalje nam izvjestaj. Mario je bio izuzetno vrijedan i evo rezultate njegovog rada upravo gledate. Slike cu objavljivati kako stignem: na poslu sam, trebao bih pripremiti informacije za studente o novom softveru za ispite, ali to moze cekati. I onako sam sam sebi gazda pa mogu odluciti sta cu kada uraditi:

Postoje dani kada sjecanja pobjedjuju brige koje svakodnevno nosimo u rancu obaveza.

E, danas ih je u Banjaluci pokrenuo Caja sa svojom rajom. Poslije 'Uz Bluz' nas Zlatko Basic je objavio svoju drugu knjigu prica, dokumentarnih sentimenata i prijatne patetike. Promocija je odrzana u novom prostoru muzickog paviljona, u parku 'kod Pere' uz goste i mnogo prijatelja 'tacno u podne'.

Nedavno susrecuci Caju povezao sam njegov dolazak iz Australije sa novom knjigom i nisam ni slutio da on svojim seretskim smjeskom to potvrdjuje. Od svoje dvanaeste godine nastupa s gitarom, kasnije se bavi raznim medijskim poslovima, a evo naucio je i da se pismeno izrazava... Znam ga kao kreativnog covjeka i uvijek sam bio za takve. U ratnim kontaktima sam se uvjerio u vise njegovih dovitljivosti.

Danas je Caja dirigirao horom Muzicke skole i Banjalucankama, a ponovo je predvodio bend koji je prije cca 35 ispilio kao predvodnik druge generacije. Okupila se i danas '27th dimension' i otprasila nekoliko svojih i svjetskih. "Decki su mladi, ali obecavaju!"Pjevali su Caja, pa Emir, pa Maja (Tatic, nasa cura sa dobrim i snaznim glasom).

Promociju je otvorio recenzent Zile (Miodrag Zivanovic) sa temom "Kako zadirkivati na daljinu". Ugodno je bilo sresti stare prijatelje iz inostranstva, iz zemalja bivse nam domovine kao i iz Banjaluke. Podsjetiti se, procaskati i kucnuti... Sjetio sam se i nasih blogera, a pricao sam s Cajinom Vesnom o mom uceniku Igoru i drugim lijepim stvarima sa juzne hemisfere. Od Bore sam doznao da ce on sa Zokom (Todorovicem) i Cajom producirati muzicki materijal u studiju Borivoja Vukadinovica u LA (koji je tamo uspjesan filmski producent). Pjevala bi Maja, OK.

Vazno je vjerovati da duh Grada iz nasih sjecanja nece nestati.

Nekoliko dodatnih slika s promocije i koncerta mozete vidjeti na ovoj stranici.

Labels: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Juce, kad sam ti slao informaciju o promociji Cajine knjige, nisam ni pretpostavio da ce se ovo desiti. Nije li zemaljska kugla zaista "globalno selo" a mi,ovako raseljeni, njeni pravi stanovnici. Nismo li mi, i pored svih tragedija koje nas prate, sretna generacija. Uzivamo blagodeti koje nam pruzaju komunikacije. Nekada su ljudi, raseljeni kao mi, bili izolovani, napusteni... Mi bar to ne moramo biti. Juce sam Caji i Bori D. poslao email u kome sam rekao jedino: "Sve bih dao da sam danas s vama". I evo uz pomoc Coa, Marija i Interneta to se na neki nacin ostvaruje. Inace sam sa Cajom, koji zivi u Australiji i sa Borom D. u stalnoj vezi, sa Zokom i Darkom, povremenoj. Rekao bih, da se sada, na daljinu druzimo intenzivnije nego nekada. Saljem im sada link bloga. Siguran sam da ce nam se Caja javiti u blog , kad se vrati "kuci". Primijetite li da Paviljon 'kod Pere", osudjivan od mnogih, polako pocinje sluziti svojoj svrsi.

Friday, 10 November, 2006  
Blogger co said...

Canak, sve je ovo splet slucajnih okolnosti: da mi ti nisi jucer poslao email, ja ne bih imao pojma da ce se promocija i nastup dogoditi. Isto tako, kasno sinoc, odjednom mi pade na pamet da bih mogao poslati email Mariju da ode do parka i posalje mi izvjestaj, nadajuci se da ce moci naci vremena da to uradi. I eto danas, vjerujem neposredno poslije dogadjaja, stize Marijev email sa slikama i tekstom. Bio sam u frci na poslu, planirao sam da danas uradim par bitnih stvari, ali odjednom mi se upali kliker i odlucih da ukradem sat-dva i pripremim prilog.

Evo o ovakvom nacinu informisanja raje sam razmisljao kada sam se odlucio da pocnem ovaj blog. Mario je vec dva puta napravio pun pogodak, mozda ce i drugi shvatiti sta na ovaj nacin mozemo napraviti.

Friday, 10 November, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Samo da pozdravim vrijedne i dobre jude,
Cadjo.

Monday, 13 November, 2006  
Blogger Unknown said...

Kao prvo pozdrav. A kao drugo zelim podsjetiti sve moje drage Banjalucanine da je taj isti Zlatan Basic Zlaja pisao radio Bigu one cetnicke pjesmice i strofice koje smo svi slusali dok su nas onako fino etnicki cistili iz nase prelijepe Banjaluke. Nisam neko ko mrzi i zeli nesto lose, ali ne volim kada tako lahko zaboravljamo stvari. A ako je slucaj u duplom covjeku sa istim imenom ( sto veoma sumnjam) onda stojim sa ispravkom.

Tuesday, 13 November, 2007  
Anonymous Anonymous said...

SANI, AKO NAS ZELIS PODSJETITI TO ZNACI DA NAS ZELIS PODSJETITI NA NESTO STO SMO ZNALI I ZABORAVILI, A TI ZNAS SIGURNO. MLADICU, TI NE ZNAS I NEMAS NAS NA STO PODSJECATI, PRIZNAJ TO PRVO SAM SEBI. MOGUCE DA JE TVOJ STAV POSLJEDICA NEKOG SIJELA, LJUBOMORE IZELJE ZA SENZACIJOM. ZA MENE SI ANONIMUS I KAO TAKAV OSTANI U SVOJOJ OLAKO IZRECENOJ FANTAZIJI. BOLJE DA SMO NEPOZNATI JEDAN DRUGOM. ZA TAKVE I NEMAM VREMENA!

Wednesday, 14 November, 2007  

Post a Comment

<< Home