SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, January 28, 2007

Danci na Vlasicu

Zima ove godine nesto zabusava, bar na ovim nasim prostorima. Vec se polako blizi kraj januara a postenog snijega jos nije bilo. Zadnjih dana se temperatura spustila ispod nule, snijeg pomalo propada, ali daleko je to od onih vremena kada je snijeg znao napadati i pola metra. Negdje u albumu imam par slika iz tog doba, mozda ih jednom pripremim.

Na danasnjem fotosu vidimo dva novopecena Danca na mnogima poznatom mjestu. Vlasic je bio destinacija mnogih Banjalucana tokom zime. Cuo sam dosta prica iz tog doba, nagledao se 'spustova' na filmovima snimljenim ondasnjom tehnikom, pregledao mnoge forografije.

Ove godine izgleda da od zimskih sportova nema nista. Ili se to bar meni cini.

Kemo i sin mu Tibor (ovo mu je prvo pojavljivanje na blogu) su ove godine skoknuli iz Danske do poznatih skijaskih staza. Snijeg mi se ne cini bas najboljim (nisam strucnjak za zimske sportove pa me nemojte hvatati za rijec) ali to im ocigledno nije smetalo.

Bas me zanima da li ce ovo biti jedini zimski prilog ili ce me neki od poznatih skijasa prijatno iznenaditi!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home