SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, January 29, 2007

Elektrijade

Danasnji prilog je stigao nedavno od jos jednog novog posjetioca bloga. Znam da ce se neki stalni posjetioci sjetiti imena Ria, a prilozene slike ce mozda cak biti iznenadjene za neke koje cesce srecemo na ovim stranicama. 

Ria je nasa mladja kolegica sa faksa a slike su vezane za vec poznate Elektrijade o kojima je ranije bilo rijec. 

Ocigledno je da su ovi susreti eletrotehnickih fakulteta bivse Juge mnogima ostali u lijepom sjecanju. Pored sportskih takmicenja, najvise vremena se provodilo u druzenju, a i ‘turizam’ je zauzimao znacajno mjesto u svakodnevnim 'aktivnostima'. Kako su mnoge elektrijade odrzavane u Istri, Trst je bio glavno ‘turisticko’ odrediste. Da ne bi ispalo da ja nesto ovdje izmisljam, evo neznatno izmijenjenog teksta koji mi je Ria poslala: 

Elektrijade definitivno spadaju u najljepse dijelove i moje studentske mladosti. Evo mog priloga na temu Elektrijade.Slike koje vam saljem su, kao sto mozete vidjeti, iz perioda ´75. u Porecu - Zelena laguna, pa na dalje. 

Na stijenama uz more (slika gore) i na livadi punoj cvijeca su „djeca cvijeca“ (mala sala), koje cete vi vecinom prepoznati. Jedna slika je posebno ´simpa´. Na toj slici Cadjo, koji je uhvacen u groplanu, je cak obukao svoju novu koznu jaknu mozda samo radi slikanja, to sada vise niko i ne zna, dok nam u sredini grupe sjedi poznati atleta Izet, suncajuci se k´o od majke rodjen. Njemu je taj dan bilo ocigledno jako vruce ili je demonstrativno svoju kosulju skinuo jer nije bila ´karirana´ iz Trsta. 

Taj period kariranih kosulja ( tada specijalno kupljenih u Trstu na pijaci Ponte Roso) je izgleda bitno uticao na daljni razvoj stila oblacenja neke nama poznate gospode, jer isti i dan danas preferiraju tadasnji hit mode - farmerke i karo kosulje od indijskog platna. 

Slika ´Elektrijada u Umagu-Katoro´ je nastala samo nekoliko godina kasnije. Te godine hit je bio stici do Trsta autostopom i kupiti novi parfem ili dobre cipelice. Zapazate li da niti jedna dama ne nosi farmerke uz indijske uzas karo kosulje. Na slici su Aida, Rada, Branka, Buba, Ria i jedan kolega kog smo upravo sminkale i ´pretvarale´ u kolegicu. 

SUSEJ ´78. ne moramo pogadjati kada je fotografija snimljena ,a ucesnici su izmedju ostalih Ante Anusic, koji u momentu fotografisanja otima jedan mikrofon od Seke Djelic, zatim uz Sekinu lijevu stranu stoji moja malenkost i nesto prica dok jedan dugokosi XY kavaljerski drzi mikrofon, do njega je Jasmina Causevic, zatim drugi XY i na kraju grupe stoji Vesna Majkic. 

Ne smijete me pitati kakva nam je bila predstava, ne sjecam se uopste. 

Slike Ante i Vesne u sendvicima smatram uspjelima , pa kao velim, da posaljem u etar nek im podmladak vidi kako su roditelji nekada bili k´o lutke lijepi. 

Pozdrav svima iz Austrije

Ria 

P.S. Na slikama vjerojatno ima i onih koji ne zadovoljavaju kriterije navedene u podnaslovu ali zbog onih drugih, ipak sam odlucio da sve slike objavim u originalu.

Djeca cvijeca: Ria, merzina, Izet, Stevo S., pok. Dragan V., Zlata i Cadjo

Ria, Merzina, X, Zlata, Izet i Cadjo

Aida, Rada, Ria, Buba, Branka i "tajanstvena dama"

SUSEJ '78: x,x,x,Anto A., Seka Dj., Ria, x, Jasmina P., x, Vesna A.

Ante u sendvicu: Ria, Ante i Jasmina

Vesna u sendvicu: x, Ria, Vesna, x

Strelci: ria, druga s lijeva

Jasmina, Merzina, x, Visnja R., Ria


7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zdravo Ria,
Podsjetla si me na mnoge fine stvari. Fino je imati cega se sjetiti, normalno finog.
Ria, napisi nam malo o sebi, proslo je poprilicno godina od kada su nas razasuli na sve strane Svijeta.
Svako dobro i puno pozdrava,
Zlata i Cadjo.

Monday, 29 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Bas ste svi super izgledali, narocito moj drugar Izet. Vec sam i bila zaborvila da je nekad imao ovako dugu kosu.A tek cure,ne smetaju karirane kosulje. Takva moda bila.Cini mi se da je na jednoj slici i moja drugarica Emina Smailagic?
Osim toga, na slikama vidim i pokojnog Dragana Vukelica.Sjecam ga se uvijek nasmijanog, vedrog...

Monday, 29 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Draga Ria,
Ne pamtim kad smo se vidjele poslednji put, obradovala si me i javljanjem i slikama. "To su bili dani...". Na jednoj slici je moj dragi skolski drug Mato Glibo, gdje li je on sada?
Nadam se da ces nam se javiti sa vise informacija i novih fotki iz novog okruzenja.
Puno pozdrava od Rade Roganovic-Huzbasic.

Friday, 02 February, 2007  
Anonymous Anonymous said...

E Ria Ria, gdje li samo pronadje sve ove slike. Ja neke nemam. Ali fino da si nas ponovo
'skupila'i podsjetila na sve one fine studentske dane.
Elektrijade su uvijek imale svoju draz, Porec je bio meni ipak najdrazi.
A u Trst se obavezno islo. Nekada i bez veze bitno je bilo samo tamo otici.
Rado u pravu si. Na jednoj slici je i Mato Glibo. Ja sam Matu sreo u Zagrebu u ona ratna
vremena, rekao mi je da je on tamo dosao prije rata. On je jos davno batalio elektroniku i posvetio se uredjivanju jednog lista za
zabavu. Znam da je bio nenadmasan u pravljenju krizaljki jos za studentskih dana.
Da li je fotograf ovdje bio Dady Duzdagic, ja se ne mogu sjetiti.
Mozda neko sa slika zna ko je bio iza fotoaparata.
Ria javi nam se sa prilogom iz Austrije gdje vidimo da sada zivis.
Ja ti licno zavidim jes si samo par koraka od nasih prostora.
Moja prva destinacija po napustanju BL bila je Austria a onda sam dosao
u Zagreb misleci da cu tamo raditi sto je bila totalna greska.
Znam da je Austria bila prema nasim ljudima puno tolerantnija od npr. Njemacke.
Da li se tu nesto promijenilo?

Pozdrav iz Pittsburgha svim blogerima.

Saturday, 03 February, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Hi,hi ondasnji apsolventi ´djeca cvijeca´su se prepoznali. Da, bila su to neka druga vanzemaljska vremena.

Dragi moji, o Austriji cu pokusati opsirnije pisati, ali ne mogu obecati kada. Nisam ja bas vicna ´peru´.

A sto se tice blizine Austrije i Bosne, to stoji, veoma sam blizu Banja Luke, vazdusnom linijom nekih 400 km, ali sve ostalo mi je tako daleko! Za dusu je ta blizina ponekad i teski teret.

Pozdrav svim blogerima, a posebno ´djeci cvijeca´ iz Austrije

Monday, 05 February, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Draga Ria,
Hvala na slikama i podsjecanju na najljepse godine zivota i elektrijade. Objasnjavam puncu koji mi je u posjeti da na internetu covjek moze naci skoro sve. I tako trazeci nesto za njega naletjeh na svoju sliku. Kad mi suze nisu na oci posle. Ja sam X broj tri u kariranoj kosulji na SUSEJ-u 78. 28 godina !!!! od tog suseja gdje smo imali predstavu o "nezbrinutima". Jos te se sjecam onako mrsave i sitne. Ime sam ti skroz zaboravio. Ali nije cudo koliko je vremena proslo. A mislim da sam ja bio iza aparata na onoj slici sa sminkanjem. Nisam 100% siguran, ali sam bio tamo.
Puno pozdrava i jos jednom hvala
Zoran Panic

Sunday, 18 February, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Istina, Mato Glibo radi s mojim ocem u enigmatskom časopisu kviskoteka. Ako tko zeli doći do njega, izvolite broj telefeona. U redakciji je od 11-6h
telefon:01/3764-833

Saturday, 12 May, 2007  

Post a Comment

<< Home