SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, February 14, 2007

Happy Valentine's Day

Gdje nisi ti i tvojih očiju sjaj,
tamno je meni....
....
Kad me ispuniš
postajem svijetao iznutra
i, svijetleći, obasjavam prostor
u koji te unosim
....
Kao što perunike u dubokoj rijeci
tu i tamo bez korijena bujaju,
tako i ja rastem
bez prestanka
uokolo u rijeci ljubavi.
…..
kako divno je uzbuđen biti
dobrotu srca teško je kriti
…..
Ma gdje, u ma kom gradu bilo,
Bilo bi dovoljno da imam policu i svoje knjige,
Ženu koja me ne voli zbog para,
To bi bilo dosta, čak i suviše.
….
Al da mi u ovom tuznom svijetu
Ne sija radost tvoga lica,
Ni vjetar se usudio ne bi
proci kroz ovu sumu bez ptica.
…..
Ponovo ti govorim ljubavi moja
poslije loseg drustva, vina, nocas stojim
sam pred tvojim licem spreman da ti kazem
kao prvi puta opet: Ja te volim!

Svim Blogerima Sretan Dan Ljubavi


p.s. - nadam se da su vam zvucnici ukljuceni!



8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Onome, koji je ove stihove napisao, kao i onome koji ih nam je uputio ovdje na blogu, zahvalna sam na ljubavi.

Onog trenutka kad zaboravimo, tugu, muku i sve nedace koje su nas pratile i kad svoja srca ispunimo ljubavlju prema sebi, svima i svemu oko nas, ima nade za nasu potpunu srecu.
Natasa

Wednesday, 14 February, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Hvala autoru na ovako lijepim stihovima.

Wednesday, 14 February, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Nasa Ana u Irskoj danas nece biti sama. Za Valentin dan ce biti okruzena ljubavlju majke, tetke i mame

Wednesday, 14 February, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Dva tijela i jedna duša!

Wednesday, 14 February, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Bas sam se ugodno iznenadila kad sam otvorila stranicu, pitala sam se oce li biti priloga vezanog za Dan zaljubljenih i ne mogu doc sebi. Svaka cast!Ne zna se sto je bolje od boljeg fotka(klinci), stihovi ili podloga,...

Wednesday, 14 February, 2007  
Anonymous Anonymous said...

... Eh kad bi svi muski na svijetu, bas kao sve zene na svijetu...

...svaki dan bi bio Valentino's Day.

Wednesday, 14 February, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Jos malo ljubavi:


Ociju tvojih da nije
ne bi bilo neba
u malom nasem stanu.

Vasko Popa

…….

Ove noci mogu napisati najtuznije stihove.

Napisati, na primjer: "Noc je puna zvijezda,
trepere modre zvijezde u daljini".

Nocni vjetar kruzi nebom i pjeva.

Ove noci mogu napisati najtuznije stihove.
Volio sam je, a katkad je i ona mene voljela.

U nocima, kao ova, drzao sam je u svom narucju.
Ljubio sam je, koliko puta pod beskrajnim nebom.

Voljela me je, a katkad sam i ja nju volio.
Kako da ne ljubim njene velike nepomicne oci.

Pablo Neruda

……..

Kada s drugim budes jedne noci,
U ljubavi stojeci na cesti,
Mozda i ja onuda cu proci,
I ponovo mi cemo se sresti.

Sergej Jesenjin

……

Ko zna (ah, niko, niko nista ne zna.
Krhko je znanje!)
Mozda je pao trak istine u me,
A mozda su sanje.
Jos bi nam mogla desiti se ljubav
Desiti-velim,
Ali ja ne znam da li da je zelim,
Ili ne zelim.

Dobrisa Cesaric
……..

Zlo koje jedno drugom nanosimo
vrijeme brise i srce zaboravlja;
ali casovi srece ostaju,
njihov je sjaj u nama.

Hermann Hesse

……..

Cuj, recu cu ti svoju tajnu:
ne ostavljaj me nikad samu
kad neko svira.

Mogu mi se uciniti
duboke i meke
oci neke
sasvim obicne.

- Desanka Maksimovic -

…..

Koji smo danas dan.
Mi smo svi dani
prijateljice moja,
Mi smo citav zivot
ljubavi moja.
Mi se volimo i mi zivimo,
a ne znamo sto je to zivot
i ne znamo sto je to dan
i ne znamo sto je to ljubav.

- Zak Prever -
…….

Zaboravio sam jutros pesmu jednu ja,
Pesmu jednu u snu sto sam svu noc slusao:
Da je cujem uzalud sam danas kusao,
Kao da je pesma bila sreca moja sva.
Zaboravio sam jutros pesmu jednu ja.

Mozda spava sa ocima izvan svakog zla,
Izvan stvari, iluzija, izvan zivota,
I s njom spava, nevidjena, njena lepota;
Mozda zivi i doci ce posle ovog sna.
Mozda spava sa ocima izvan svakog zla.

Vladislav Petkovic Dis

Wednesday, 14 February, 2007  
Blogger co said...

Bravo Canak, ti osvjetla obraz muskom svijetu!

Ja evo sada, nakon ovih nekoliko komentara, moram priznati da je prilog pripremila Nera. Ja sam se samo potrudio da pripremim odgovarajucu fotografiju. I muzicka podloga je trebala biti druga ali je bilo prekasno da trazim onu planiranu.

A ovi 'zaljubljani' sa slike se vjerojatno nece sjetiti da svrate na blog!

Wednesday, 14 February, 2007  

Post a Comment

<< Home