SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, June 27, 2007

Sejo javlja

Sva ova frka oko dolaska Kusmica je razlog da je blog malo zamro. Jos uvijek se oporavljam od ovih proslih 20-tak dana i nisam u najboljoj formi. Neki od planova vezanih za blog su malo potisnuti u stranu, bar za sada. Cim se stvari vrate u normau (a kako sada stvari stoje, cini mi se da to nece biti uskoro), pokusat cu da nesto od planiranog realiziram. 

Jedna od 'kolateralnih zrtava' gore recenog je i Sejo iz Norveske. Bio je izuzetno vrijedan i poslao mi nekoliko fotografija i kratki email koji sam planirao objaviti, ali vremena nije bilo. Danas evo ispravljam gresku, istina sa zakasnjenjem. Ali, bolje ikad nego nikad. 

Evo sta mi Sejo napisa:

Zdravo Co. 

Evo nakon nekog vremena da se javim. Jjedno vrijeme sam bio odsutan, jedno vrijeme malo vise radio i zaradio slobodnih dana, ali blog sam pratio zbirno po sedam dana. 

Ova zadnja sedmica kod mene i Amile je bilo veselo. Naime, dosla nam je u posjetu Amela iz Svedske (kcerka Buce i Binke), a odmah iza nje i nasa kcerka Aida iz Bergena. Po Amelu smo morali ici u Stomstad, mjesto odakle ide brod za Norvesku, jer ona ne voli putovati sama brodom. 

Sutradan smo isli na aerodrom Sandefjord po Aidu. Kuca se napunila za kratko, a Amila radosna jer ima kome kuhati. 

Nakon toga sam dobio zadatak da moram voziti Kusmice na aerodrom Oslo. Lete za Ameriku kod tebe. Usput sam povezao i Amelu jer vise voli putovati iz Osla autobusom nego koristiti brod. 

Kusmice sam dovezao na aerodrom zive i zdrave pa molim te da mi ih i takve vratis. Ovo ti je bio kratki izvjestaj o stanju kod nas 

Pozdrav svima 

Sejo 

Kao sto rekoh, vijesti su malo zastarjele ali za nekoliko fotografija nikad nije kasno. Svaka nova slika je mala prica za sebe. A sve slike skupa, roman. Pogledajte.

Susret na aerodromu

Amela i Aida odmaraju

Zar toliko? Nije moguce!

Stizu Kusmici, treba ih voziti na aerodrom

Nakon kraceg odmora Kusmici spremni za polazak

Kuca Visica

Kusmici na parkingu aerodroma u Oslu
Pravac, Banjaluka


Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home