SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, January 09, 2008

Posjeta Kusmica Banjaluci

Eko nam se javio iz Koreje sa prilogom iz Banjaluke. Ne znam kako mu je tamo medju 'zutim', a eli evo njegovih utisaka iz posjete rodnom gradu prosle godine:

Kad sam zadnji put slao priloge za blog bio sam u Koreji (a evo opet sam) i imao sam puno problema da posaljem slike sa svoga putovanja u Banja Luku. Na kraju sam morao odustati i sacekati da se vratim u Norversku da to uradim. Medjutim sacekao me je katanac na “blog butiku” tako da su ostali neposlati prilozi sa tog putovanja. Sad nisam siguran da li je to jos aktuelno, ali ipak saljem pa neka sef odluci da li da objavi ili ne.

Dakle, kako sam obavijestio cjenjene blogere jos u oktobru, nasa prva destinacija na putu u Bosnu bio je mali zivopisni gradic u Austriji-Gmunden. Odatle smo se uputili ka Bosni sljedeci dan.

Fotos: kod Mikica

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home