SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, February 23, 2008

Mozda neko moze pomoci

Jucer sam dobio email od jednog banjalucanina koji trazi pomoc. Da ne duzim, evo email-a:

Iako je mozda malo neobicno za Vas blog, imam jednu molbu da mi pomognte naci moje prijeratne velike prijatelje koji zive u Americi. Zovu se Nermina i Zoran Antonic, banjalucki novinari...vidio sam na Vasoj strani jedan blog gdje se spominje Nermina u nekom drustvu na fotografiji...

Zaboravio sam se predstaviti. Ja sam Arif Sitnica, najrodjeniji banjalucanin, sada stanovnik Zadra gdje zivim, radim i trudim se provesti ovo jos malo zivota trece dobi sto ljepse...

Jos jednom veliko hvala na citanju mog maila a mogli bi i suradivati, pa se javim s jednim mailom iz Zadra.

Suncani pozdrav svim Banjalucanima od ARIFA.

Ako neko ima informaciju o Nermini i Zoranu, molio bih da mi se javi na emial.

1 Comments:

Blogger co said...

Samo da objavim da su se Antonici javili (gospodin Arif je vec trebao primiti email), sto mi je izuzetno drago. Pozivam i jedne i druge da nam se jave prilogom, da nas malo 'razdrmaju'.

Tuesday, 26 February, 2008  

Post a Comment

<< Home