SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, July 01, 2008

Sjecanje na lanjski godisnji odmor

Ljeto, hvata me ‘fjaka’, vrijeme za godisnji. Ove godine nista od odlaska KUCI. Jos uvijek tako kazem kad idemo na prostore bivse nam drzave, u bilo koju od bivsih republika a sadasnjih drzava. Jos ih sve osjecam kao svoje, nesto sto je dio mog zivota. Jednostavno, u mojim mislima i u mom srcu, nikakvi politicari i nikakve granice ne mogu ih razdvojiti. Jeste, uhvati me muka svaki put kad se mora cekati na novim granicama, ali kad ih prodjemo, onda sam opet sretna, radujem se novim susretima sa dragim ljudima i posjeti nekim poznatim, lijepim mjestima.

E, ove godine nema godisnjeg, a vrijeme ljetno, sve cesce pregledam proslogodisnje slike, da me malo zelja mine. Tako naletih i na nekoliko slika napravljenih negdje krajem avgusta prosle godine u Izoli. Bili smo tamo par dana, naravno opet zbog starih prijatelja.

Kako je bio kraj sezone, bilo je vrijeme festi, velikih zabava na kamenim pjacama nasih malih primorskih gradica. Ni Izola nije bila izuzetak. Pocelo je kasno poslije podne, a trajalo cijelu noc. Rani jutarnji sati su, istina, bili rezervisani za one mladje koji su mogli izdrazti. Mi smo otisli ranije, oko dva.

Na glavnom trgu bila je postavljena velika bina na kojoj su se smjenjivali plesaci salse i lokalni pjevaci, sve do jedanaest, dok nije doslo vrijeme za zvijezdu veceri. Ja, posto nisam u toku, nisam naravno ni zapamtila ime te zvijezde. Sjecam se samo da je znao ‘zapaliti’ raju i da je bilo veselo. Samo malo dalje, tek toliko da jedni drugima ne smetaju, su bile manje bine sa muzicarima koji su imali specifican repertoar, slovenske popevke i polkice, narodnjaci, a na brodu u luci je bila nasa omiljena grupa GUST.

U malim sporednim ulicama su se smjestili prodavci hrane, tako da dok stignes do trga na rivi vec mirises po morskim specijalitetima a bogami i po kranjskim (ipak smo u Sloveniji, zar ne?). Nije bilo moguce ne probati nesto.

Kako samo mirise...........a tek kad probes..…..mmm…….pa jos zaliveno dobrim crnim… …a onda na kraju ……malo prosetati stazom do plaze pa se odmoriti na nekoj od klupa od sve frke, a GUSTi se jos cuju. Miris mora, soli i borova. Ljepota.

Necu dalje ni pisati, nema potrebe, cini mi se da sam uspjela malo docarati atmosferu jedne divne ljetne istarske noci. Kao da je jucer bilo, a prosla je vec godina.

Emira

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Draga Emira, svaka cast na ovom izvjestaju. Kao da smo tamo bili. Tacno je to da vjerovatno ima ljepsih mjesta, ljepsih mora, ali nigdje onog mirisa borova, smole , ribe pomijesano sa cvrcanjem cvrcaka.
Sad mi pade na pamet ona "cvrci cvrci cvrcak na cvoru crne smrce, svoj trohej zaglusljivi, svoj zvucni teski jamb, polako dolinom razlijeva se suncani ditiramb"
Ducic ili Santic nisam sigurna.
Ona zadnja slika mora je pravi majstorluk.Kad je pokazem majstoru Zlaji morace skinuti kapu.
puno pozdrava od dubravke.

Tuesday, 01 July, 2008  
Anonymous Anonymous said...

evo javljam se ponovo. pokusala sam traziti u internetu tu pjesmicu iz nase lektire.
moja predpostavka je bila pogresna. Pjesnik nije ni Santic ni Ducic nego je Vladimir Nazor.
Slava mediteranskoj prirodi i njenoj uzvisenoj ljepoti.
evo tu je link pa mozete uzivati u lijepim tihovima.
http://skola-mar.sbnet.hr/ekomar/old/p06/p06-0.htm

dubravka

Tuesday, 01 July, 2008  

Post a Comment

<< Home