SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, March 14, 2009

Skype

Ovo je samo onako, da vidimo kako Dzindici izgledaju na Skype-u. Malo sale nije na odmet. Naime, nakon sto sam instalirao novu kameru za kompjuter, trebao mi je netko da provjerim da li sve radi kako treba. Kako Dzindici uveliko koriste Skype i kameru, odlucih da ih 'nazovem'. I evo ih, razvukli osmjeh k'o pravi Amerikanci.

E, onda mi pade na pamet da ih 'bacim' na Internet, da sve to skupa vide a i da pokazem kako i ovaj nas blog moze bit aktuelan kao i bilo koji poznati 'site'. I za minut, eto ih na blogu. Dok su provjeravali blog ja sam ih pratio na svom komjuteru: osmjesi su ponovo bili na licu.

E ovo je samo mala ilustracija kako bi smo, da je malo vise volje i zelje, ovaj blog mogli pretvoriti u mjesto gdje se zaista okupljamo, istina preko 'zica'. Mozda neko od blogera dobije zelju da nam se pridruzi u ovakvim druzenjima pa mozda u buduce bude jos ovakvih iznenadnih 'susreta'.

A sada salu na stranu, vrijeme je da pripremim priloge koje sam dobio ovih dana. Autori su pripadnici mladje generacije i ne bih zelio da pomisle da sam ih zaboravio. Jednostavno, nije se imalo vremena.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home