SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, March 13, 2009

Tuzna vijest

Evo samo sto sam dobio email od Majde, prosljedjujem vam ovu tuznu vijest:

Htjela sam Vam se javiti stvarno sa lijepim vijestima, al evo mislim da ne moze gore nego sta je. Jos uvijek smo svi u soku i sa nevjericom i boli Vam javljam da je danas 13.03. umrla Irma Imamovic kcer Harija Imamovica u 30 godini zivota. U ovom trenu je pretesko bilo sto pisati tako da toliko od mene za sada.

Majda


Familiji Imamovic upucujem iskreno saucesce u ime moje familije i mene licno.

Labels:

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce familiji Imamovic.
Sasa I Emira

Friday, 13 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

ajme sto se dogodilo? nigdje ne mogu naci podatak o vremenu i mjestu pokopa...jel mozete molim vas dati kakve informacije???????

Monday, 16 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Koja tuzna i teska vijest. Irma je bila nasa prva komsinica, divna cura, i druzila se sa mojom sestrom, Amirom Kreso.
Iskreno saucesce porodici Imamovic.

Familija Kreso

Monday, 16 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce familiji Imamovic
Od familije Kreso

Monday, 16 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce porodici Imamovic od porodice Ceric

Monday, 16 March, 2009  
Blogger ata said...

sahrana je sutra 17 samo neznam kad
??

Monday, 16 March, 2009  
Blogger zakmayo said...

ISKRENA SUĆUT OD OBITELJI
ANE MAŽAR.

Tuesday, 17 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Slucajno sam saznala i sa nevjericom pitam da li je moguce da je mom dragom rodjaku Hariju i njegovoj supruzi Zdenki umrla kcerka Irma?.
Tuzna sam da tuznija ne mogu biti, a pred ocima mi slika preslatke bebe, djevojcice Irme jednog Banjaluckog ljeta 1979-e, ponosna mama Zdenka tek stigla iz bolnice, a ja vec nestrpljiva da je vidim onako sicusnu i drazesnu.......zar je moguce?
Iskreno i svim srcem saosjecam sa svojim Harijem i Zdenkom i mislim na njih i na njihovu mladju kcerku Ernu.

Refika-Gara Suvalic (Smailagic)
Norveska

Tuesday, 17 March, 2009  
Blogger Porodica zeric said...

S'velikom nevericom smo primili ovu vjest i zaista ne zelimo da vjerujemo ali... Nase iskreno saucesce nase dragom komsi sa kojima smo imali jako puno lijepih trenutaka i sa njihovim preljepim cerkama.Nasa najiiskrenije i jako bolno saucesce!!!
Porodica žerić iz Banja Luke

Wednesday, 18 March, 2009  
Anonymous Anonymous said...

tek smo danas saznali i sa nevjericom se pitamo je li to moguće. iskrena sućut Zdenki Hariju i Erni od obitelji Verić.

Wednesday, 01 April, 2009  
Anonymous Anonymous said...

vjesti koju smo culi od Aide je nezamisljiva i neprihvatljiva, ali sudbina je jaca od svih nas. Duboko suosjecamo sa vama.
Nasa sucut Zdenki,Haretu i Erni

Marica,Irfan,Damir i Dzana

Wednesday, 01 April, 2009  

Post a Comment

<< Home