SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, August 09, 2009

Oj mladosti

Danas kod nas u Pittsburgh-u prvi od onih dana kada se bjezi u kucu i spas trazi u klima uredjajima. Jutro je, jos uvijek se moze biti napolju pa prije nego odlucim gdje cu i sta cu, 'prosvljah hard drajvom' (cisti engleski) da vidim sta je raja slala a ja zanemario. Kad tamo, jedan folder stigao jako davno od Stefanaca: na slikama, ko drugi, nego muzicari.

Od nekoliko fotosa odabrah ovaj ovdje jer me podsjeti na jedan period iz nase mladosti, kada je muzika, ona u zivo, bila sastavni dio nasih zivota, a ruzna buducnost nije bila ni na kraj pameti. Predpostavljam da je i danas slicno, da i ova danasnja mladost uziva u muzici, mada mi 'izvjestaji iz starog kraja' ne zvuce previse optimisticki. Turbo folk je, cikni mi se, zavladao, cak i na onim prostorima na kojima je u nase vrijeme to bilo nezamislivo.

Bilo kako bilo, evo jedne fotke na kojoj prepoznajem nekolicinu: Miro, Cisko, Braco Skopljak. Ostali su mi nepoznati (faca 'brke' na lijevo mi je poznata ali se imena ne mogu sjetiti), a cak ni ne znam o kojem se bendu radi ni gdje je fotos napravljen. Ali tu je Miro pa ocekujem dopunu.

I dok me vjetar koji pirucka backyard-om podsjeca na more, ne mogoh odoljeti da ne pustim kompilaciju Oliverovih pjesama: nekako mi jednostavno idu jedno uz drugo, iako mora ni na vidiku.

Labels: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dragi Co,
Ti si se ocito bio skroz iskljucio
kad ne prepoznajes raju iz benda
"Memory".
Dolje s lijeva na desno Adnan Huse-
inbegovic (vokal, saksofon,flauta),
Jasmina Mujkic (vokal),Cisko (bas girara),Zoran Stojic (solo gitara). Gore Miro Stefanac (bubnjevi) i Braco
Skopljak (klavijature).Snimka je napravljena krajem sedamdesetih u baru hotela Bosna.
Inace to osvajanje B.Luke od glazbe
koju mi ne volimo se jako osjetilo
u drugoj polovini osamdesetih, pa
se u nasem gradu nije mogla dobiti
gaza sa rok i pop glazbom,a pred
rat da i ne govorimo. Zato smo isli
u Istru i na sjeverni Jadran ili
dalje. Tako se i dogodilo da je '92
Nada bila sama s djecom u B.Luci
dok sam ja svirao u Ljubljani.
Kolege iz bivse firme odmah proturi
se glas da sam u ZNG_ama, a to je
onda bila dobra podloga za daljne
akcije.
Muzicka podloga je ubodena u svakom
pogledu. Odmah sam je presnimio na
Nadin minidisk. Adnan, inace poznati osvajac zenskih srca, bio je izvanredan interpret Oliverovih
stvari. On je jedini banjalucanin
s kojim sam u stalnom prijateljskom
kontaktu.
Tebi, Neri i svim blogerima puno
pozdrava....Miro

Sunday, 09 August, 2009  
Anonymous Enisa said...

Pročitala sam Mirin prilog i obradovala se kad sam prepoznala muzičare osim onih najmlađih.

Muzika je sastavni dio života svih generacija.I ovi mladi uživaju u muzici od turbo folka i sevdaha do roka. Banja Luka našeg vremena bila je rasadnik dobre muzike i niklo je dosta, bendova kao što su Memory, 27 dimenzija, Sjenke itd. Oni su okpljali kvalitetne muzičare, koji su još sada u muzici i oko nje. Nažalost mladost brzo prođe, ali ostaju slike i lijepa sjećanja koje nam ne može niko uzeti. Još čujem Arsena Dedića i njegov refren: "O mladosti moooja".
Bio je moja mladalačka ljubav -Igor Krimov mršavac klempavih ušiju, a nedavno je slavio 70. rođendan.

Dobro jutro đezeri! Enisa

Monday, 10 August, 2009  

Post a Comment

<< Home