SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, June 01, 2011

Nesto za Bosno-Hercego-ljupce

U proslu srijedu sam se vratila iz Holandije, a u prosli petak otisla u BL, a sanoc dosla iz BL, a danas idem za Sibenik.Tempo je ubitacan, ali tako se poslagalo. U BL morala otici zbog ispravke slova u prezimenu. Mi smo u skoli ucili tvrdo i meko dj i tvrdo i meko c (sa kvacicama). Onima koji su nas upisivali u knjige, to im je  bilo isto, pa su upisivali  istoj familiji razna slova u istom prezimenu. Sad za novi pasos to se ispravlja i procedura je “jako jednostavna i brza”. To je mojoj sestri i jednoj  prijateljici, koje trenutno ne mogu otici u BL, pravi problem pa sam ja to zavrsila. Frane je stigao sa djevojkom Ruskinjom, u proslu subotu pa danas idemo 10 dana na more. Mozda ce vam ovo glupo zvucati, sta se koga tice moj raspored zivota, ali pisem ga zbog toga sto je na blogu bilo divnih priloga i inspirativnih za komentare, ali ja jednostavno nisam bila u mogucnosti. U BL nemam internet, u Sibeniku se dopunjuje bezzicni kao mobitel a “uzimaju lopatom” pa sam disciplinovana, a u Holandiji svaki trenutak posvecen maksimalno, Zoi, Zlatku i Thomasu.  

U Banja luci sam se vidjela sa Radmilom.Organizovana joj je promocija knjige u Rijeci.

Obzirom da je to za mene najbolji grad na Balkanu, po svim osobinama ne pripada ovom prostoru, koristim ovaj jutarnji predah da vam posaljem pozivnicu.

Neko je nas blogere jednom nazvao “srbomrzcima” a ja mislim das mo mi samo “bosno-hercego-ljubci” i da je to mnogo ljepsi osjecaj. Neko je nekad rekao “Kad te neko voli ti si mu uvijek u srcu, a kad te neko mrzi ti si mu uvijek na pameti”. Ovima drugima je mnogo teze i gore, jer su stalno nesretni, a Radmila u svojoj okolini ima, brat-bratu sigurno 80 posto ovih drugih.

Budite zdravi i lijepo pozdravljeni od Saime

0 Comments:

Post a Comment

<< Home