SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, October 04, 2012

Umjesto komentara na grofov prilog

Od Suleta, naseg Banjalucanina na 'privremenom radu' u St. Louis-u stigose tri komentara na grofov prilog. Kako je Sule uz komentare poslao i video klip koji vrijedi pogledati, a znam da bi neki mogli imati problema da se snadju da ga stvarno vide, evo odlucih da njegove komentare oublicim u ovaj prilog.

Nadam se da se Sule nece ljutiti sto sam ovo ucinio i pozivam ga da se ponovo javi novim prilozima. Dobro je da malo razbijemo monotoniju s necim novim.

Pozdrav

...u jednom postu na facebook profilu 'Druzenje BL' povela se, a mogu i reci, uvijek akutelna tema... i ja sam u tome dao i jedan koment. Ne znam da li ce ovo moje biti dobar prilog ovoj temi ali...

kad god sam bio u Banja Luci bilo mi je fino i svaki put kad su me pitali naglasio sam MENI je bilo fino... sve dalje je kao i o ukusima, ne vrijedi raspravljati... zivjeli i pozdrav!....

''Bas u inat.... da vidis svoje roditelje, ocuh 74 a majka 72 godine . Obidjes imovinu, stan i vikendicu. Odes do stadiona, tamo vode lokal Dragica i Kina Markovic, onda tu nastavimo piti. Nismo se dugo vidjeli a to su ljudi kakvi se rijetko radjaju. Onda zovnes svog najboljeg druga Djidju Filipovica, pa sa njim je i burazer Akic, zovemo i burazera Siku i Miru. Eto i Erola iz Beca... onda cemo u 'Alibabu'. Uvijek srdacan susret sa velikim Zlatkom Sojtaricem, sreo sam i Madu frizera, kakve su tu brizle, krv ti Isusove, kako bi to pok. cika Jelenko imao obicaj reci .

U Kozarskoj je cafe "Hiseta", vode Goran i sin od Miralema 'pumpasa'. I Djula ce veceras doci, po dvije gitare on nosi. Dolazi i Seno, sporo placa taxistu da svi vidimo kako on to stize, poslije vidim Emir Pikula, cijela basta ustaje i redom se sa svima pozdravlja

...na Vrbas ne idem, uvijek sam vise volio bazen. I sve to za jedno prije podne. Odmoris u svom stanu, kao nekad, pa polako pjeske na Hiseta obidjes jednu staru tetku, kafa sok i huramsica pa polako na Grab da obidjes drugu tetku. Same zive, tesko... pa za Novoseljiu a tamo

.... zao mi je sto sam daleko pa ne mogu cesto... i nismo svi u mogucnosti, kao nasa Azra i u BL i u Pariz. Pa kome se u Banja Luku ne ide... eto mu brate Pariza, Londona, Istanbula... ja sam sa tim 'okej'.

...mi smo dobro sto i Vama zelimo !!

P.S.

Poslao sam Sakibu Jakupovicu slike da vidi kako mi je bilo a on napravi ovaj video. Da sam znao njegove namjere jos bi to moglo bolje i neke slike se ponavljaju, elem, i nije vazno. ...zelim reci da je 'na ovaj video' dosao Bacca i Erol iz Beca, Haznadar iz Ljubljane, Kurjak i brat iz Sarajeva kao i Avdo, iz Stokholma dolazi Sika, Fadil iz Opatije, Djula iz Austrije... u BL zive Djdijo, Davor, Kina, Dule, Seno, Cado, Mado... i mnogi drugi, svi smo u konatktu a jedini nas susret je moguc samo u Banja Luci.

...kraj !! 

1 Comments:

Anonymous Posmatrac said...

Bojim se da su ovo zadnje generacije koje se ovako lijepo druze u BL. Mladje generacije tesko da ce zadrzati taj obicaj jer ga nazalost nisu niti stekle. Mladji su vec uhvaceni u bjesomucnu masinu kapitalizma, tj. blagostanja bez duse.

Direktor TV mreze ABC je rekao da danas prolaze samo serije koje prikazuju disfukncionalne ljude i obitelji, kaze ljudi danas imaju vise nego ikad ali su nesretni i izgubljeni. To kaze direktor najvecke americke TV kuce, a ja se slazem.

Ovo sto rade ovi ljudi na slici trebalo bi poducavati na unoverzitetima, vaznije je nego vecina drugih predmeta.

Thursday, 04 October, 2012  

Post a Comment

<< Home