SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, September 17, 2012

Dugo toplo ljeto...

Moj unuk

...se zavrsilo. Stigla sam u Sarajevo na + 10 Celzijusa. Ponovo se vratila na stari kompjuter.

Pozar koji je stigao i u blizinu Rakovog sela i napravio paniku nije mimoisla ni mene ni moju snahu Zoe. Meni su se u jedan sat poslije ponoci, a vidjevsi plamen koji nocu izgleda sasvim blizu, otsjekle noge. Vratila se sjecanja na jedan od pozara u zgradi, u ratu. Zoe je u Kaliforniji dozivjela cetiri pozara. To je bilo dovoljno da u panici izgubimo vezu sa razumom i pocnemo trpati stvari, bez ikakvog reda i prioriteta.

Ja sam u jednom trenutku strpala laptop u neku platnenu kesu, a onda se na sve to trpalo svasta, od djecjih kolica pa do posteljine, hrane i vode. Pozar nije dosao ni blizu kuce, a laptop nije izdrzao teret i rezultat je bio - unisten displej. Ostala je samo "umjetnicka instalacija" u raznim bojama i sarama.

Prvih dana nedostajalo mi je ne uspjeti znati ima li mailova, sta se desava na blogu, ali vrlo brzo mozak se vrati u prvobitno stanje i vrijeme bez kompjutera.

Ljeto je bilo lijepo, sinovi, snahe i jedno unuce od 16 mjeseci a drugo na putu od mladjeg sina Frane sa Ruskinjom Zanom.
Danas sam pregledala postu, blog i skype. Procitala sam sve, ima puno materijala za komentarisanje, treba mi vremena da se adaptiram nakon skoro dva mjeseca otsustva I povratka u mirne vode svakodnevnog zivljenja.

Ovo sada pisem da se javim onima kojima je moje odsustvo mozda nedostajalo. Poslat cu nekoliko fotografija. Bazen je poklonio Franin prijatelj Gogo i zajedno sa drugim prijateljem Alenom iz Sarajeva izvrsili postavljanje i osposobljavanje. Bilo je veselja i radosti a najvise lakog podnosenja temperature od cak i +40 stepeni.

Puno pozdrava blogerima od Saime za koju vjerujem da ce se uskoro aktivirati u javljanju.

Nova porodica


U bazenu

2 Comments:

Anonymous dubravka said...

Draga Saima,dobro je da ste ostali bez moderne tehnologije. Steta da je to uzrokovano opasnoscu od pozara, ali na kraju je ispalo dobro.Vi Sarajlije ste svi zasluzili lijep i miran odmor. Svijet moze malo pricekati, sa politikom, ratovima, svadjama, dok se baka i dida malo poigraju s unukom.
Zelim vam jos puno takvih ljeta i veselih zima mozda negdje na Jahorini.
Dubravka

Monday, 17 September, 2012  
Anonymous Anonymous said...

K'o med je.
Pusa mu veeeliiika !
Nada

Tuesday, 18 September, 2012  

Post a Comment

<< Home