SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, May 08, 2017

Holandiji, Holandiji

Sega je ovako lijepo opisao djelove Holandije o kojoj nisam ništa znala. Toliko sistema u izgradnji svoje zemlje, toliko zakona koji služe na dobrobit svih građana. Toliko šanse svim ljudima koji u njoj žive, bez obzira odakle su dolazili. Samo vlastitim kvalitetnima. Da, uvijek se nadje neko ko kaže "Oni su bili kolonizatori". A i to dokazuje da u prirodi u svemu postoji ravnoteža.

Nekad razmišljam kad se stvarao svijet (svako ima svoj stav i način razmišljanja o postanku), ali evidentno je nekako, da ako je konfiguracija zemlje na bilo kojem dijelu planete, siromašnija, onda su ljudi pametniji. Trebalo je znanja i hrabrosti praviti brodove i odlaziti u nepoznat svijet. Danas Holandiji nema puno kolonija, a i tamo gdje je bila, ostavljala je tragove razvoja i boljeg života.

Nama je priroda dala raj na zemlji, za koji su se borili razni svjetski vladari.

Ja sam u Holandiji bila baš kao turista. Moj sin i snaha su se uvijek trudili da koliko im dozvoli slobodno vrijeme poslije posla, uvijek idemo u obilazak svega sto je značajno. Stizali smo vikendom i do Pariza, Brisela, Amsterdama, Roterdamu i mnogo manjih gradova.

Moj sin se neke dvije hiljadite godine upoznao u nekom šoping centru sa jednim našim zemljakom iz Dervente i sprijateljili su se.

Bili dobro stojeći ljudi, kompletna porodica vrijedni, radini ljudi. Tako su se i tamo ponašali. Žive u Frizlandu na sjeveru Holandije. Šef u tvornici je prihvatio Mesuda i kao kućnog prijatelja. Upoznali su se s nama i slijedeće godine došli zajedno s njima u Sarajevo i Rakovo selo. Roditelji su mu se vratili i gradili kuću na Ilidži. Vice im je pomagao u savjetima, a najviše su gradili sa svojih deset prsta.

Stari put za Frizland, koji je skratio vezu sa glavnim gradovima samo kopnom.Spomenik napravljen za ljude koji su samo svojim rukama i kamenom i pljeskom, bez ikakve mehanizacije ovo uradili.

Danas kad smo dobili neke svoje države na Balkanu, nikad stanje nije bilo gore.

Predeverali su naši roditelji i preci silne bune i nevolje, ali su uvijek bili ljudi. Ostavljali iza sebe vjekovima tragove života na ovim prostorima.

A kako odjednom postadosmo ovakvi divljaci? Samo Slovenci, Hrvati, Srbi, Makedonci, Albanci, Muslimani - Bošnjaci i Crnogorci.

Te karakteristike su važnije i od života, i ljubavi i napretka i ....

Stanka sa našim domaćinima na novom putu

Ja sam odlučila da na ovom blogu napravim neke usporedbe sa mjestima i događajima tamo i ovde. Nisam na Facebook-u, a ovo bi mi bio kao neki moj blogovski.

Često se govori da mi n Balkanu imamo taj prokleti gen. A gdje on nestade kad se iziđe odavde. Stotine uspješnih i genijalnih ljudi baš sa ovih prostora.

Pozdrav Saima

Mesud pred kućom koja je kupljena prazna. Sve ispred i u kući pravio sam.

Naš domaćin je svojoj supruzi kupio ženku i mužjaka za
25 godina braka. Gdje smo mi balkanske žene tu?

Naša domaćica u dvorištu sa prelijepim Dalmatincem
(dvojicom!, ha, ha...)

Naš domaćin je sam smislio uređaj za cijepanje drva, vrlo lako i brzo.
pola Bosne se koristi drvima. Probali smo nešto da to ovdje plasira.
Bili smo naivni. Ovdje se već godinama ništa ne rješava
bez politike i love.

Pred jednim kafićem sa kćerkon od domaćina

Mi njihovi domaćini u Rakovom selu

Bogata ponuda svega i svačega.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home