SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, March 04, 2006

L.A.

Trebalo je to biti kao na CNN-u, javljanje sa mjesta dogadjanja, ali tehnika je negdje zakazala. Ili je mozda ljudski faktor u pitanju? Na kraju, ipak prilog uz Emirin komentar:

Cao Co, Rada i ja se dogovorile da ona izabere sliku, posalje i napravi komentar. Medjutim, izgleda da je bila zauzeta ili ima problema sa vezama.

Bilo nam je prelijepo. Rada, Jasko, Jaskova mama, koja je trenutno u posjeti, te lijepo vrijeme su ucinili sve da nas boravak bude super. Iako su kratko vrijeme u LA, Rada i Jasko su vec prilicno upoznali okolinu, a bogami i nase ljude tamo. Rada je spremala sve same specijalitete, a ipak su nas odveli u restoran ciji su vlasnici banjalucani Adem i Amra Slipac (pogledaj samo na njihovoj web site http://www.aromacafe-la.com) na cevape. Naravno, tu je obavezna posjeta Holivudu I Beverli Hilsu, Geti Muzeju, a na moj zahtjev, vidjene su i plaze i dijelic Pacifika.

Nismo mogli odbiti poziv njihovih novih prijatelja pa smo ih posjetili, a uz rostilj i mezu i zapjevali.… da ne duljim.. najljepse bi bilo da smo ostali tamo.

Jos samo da ti kazem da smo vas i Tufekcice cesto spominjali jer ste nam nedostajali. Cao, puno pozdrava Emira.


Od mnogobrojnih fotografija odabrao sam ove dvije a od aktera ocekujem detalje.

Labels: , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Rado,

Kad sam prvi put vidjela ovu sliku gore pomslila sam " otkud oni u mojoj basti". Pregledala sam sve slike i pozeljela da vas sto prije posjetimo.

Nera

Sunday, 05 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zdravo Doda,
Zahvaljujem na pozdravima .Prema slikama koje pronalazim na ovim stranicama vidim da si i ti i tvoja familija takodje dobro.Puno pozdrava ,Sasa.
Nazalost nemam kontakta sa Capom.

Monday, 06 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nero,
Ocigledno je da ti i Co najvise putujete i susrecete nase prijatelje i poznanike, tako da sam ja mislila da cete vi biti nasi prvi u posjeti, mi vas rado ocekujemo,posjeta Dzindica je bila veliko osvjezenje za nas.
Sto se baste tice, ne moze se porediti sa tvojom, ali trudimo se, ti imas dugogodisnje iskustvo, ovdje je sve zrelo "akciju" -cekamo vas.

Tuesday, 07 March, 2006  

Post a Comment

<< Home