SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, July 25, 2006

Ispred Doma Kulture

Evo me nakon mnogih godina ispred objekta u kojem sam proveo nekoliko nezaboravnih godina. Bili su to studentski dani kada se moglo studirati malo duze (bilo je bitno apsolvirati a onda nisi morao zuriti s diplomom), posebno ako je neko za to mogao placati. U mom slucaju to nije bio problem jer se u to doba od zarada sa svirki moglo pristojno zivjeti (a i nije nam trebalo mnogo).

Sjecam se kada sam prvi put otisao na igranku u Dom Kulture. Bilo je to jos u mojim srednjoskolskim danima i znam da sam s drustvom otisao na matine. U to doba je kravata bila obavezna i svi su morali postovati taj 'zakon', inace bi ostao na ulici. Svirali su 'Meteori' i sjecam se da je pjevao Mico a dio postave je bio i Dragan Georgijevic, moj skolski kolega. Tada nisam ni sanjao da cu jednog dana i sam biti dio te atmosfere, koja se, vjerujem da ce se vecina sa mnom sloziti, tesko zaboravlja.

Ne sjecam se kako sam dosao u priliku da se prikljucim ekipi koja je zabavljala nasu raju svake subote, nedelje i praznicima, ali znam da je bilo zabavno. Prva grupa se zvala 'Pro at Contra' a kasnije je ime promijenjeno u 'Eight band'. Boss je bio Ekrem Nanic-Coro (truba), a sviraca je bilo poprilicno: Vojo na gitari, Zlaja - bas gitara, Kid na bubnjevima (jedno vrijeme je Miro Stefanac bio bubnjar), Cisko (trombon) i Rudi (saksofon), Braco Skopljak, Muri (orgulje), a mozda sam neke i zaboravio.

Grupu su uvijek cinila cetiri pjevaca i ja se sjecam Sandre Kulijer (kasnije otisla u Zagreb, nastupala na TV, snimila plocu), Nade Barudzije (za nju nisam siguran sta bih mislio jer se sjecam nekih emisija na TV u ona gadna vremena), Caje, Omera Popaja (cujem da je kasnije presao na narodnjake)... Sala je uvijek bila dupke puna a posebno za vrijeme praznika.

Tog dana kada sam ponovo bio u prilici da se nadjem ispred Doma Kulture, nisam se osjecao prijatno. Ulica je bila poprilicno prazna, policajac je cuvao ulaz u zgradu (cujem da je to sada zgrada nekakve 'vlade'), nije bilo one poznate banjalucke atmosfere. Na brzinu smo napravili ovaj snimak i otisli dalje. Mjesto mi se cinilo nekako cudno i nisam imao osjecaj da je to ona ista zgrada od prije!

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger Jasna said...

ovo nije Buha, Kemal Poric, ne makar taj

Tuesday, 06 September, 2011  
Blogger Jasna said...

Ma ne mogu da vjerujewm da je ovo Kemal Poric, Buha

Tuesday, 06 September, 2011  

Post a Comment

<< Home