SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, January 20, 2007

Jedno javljanje

Danas sam dobio jedan email, pa kako moze biti interesantan za druge, objavljujem ga u cjelosti:

Postovani Co,

zelim prije svega da pozdravim Vas i sve clanove-blogere.

Preko Vasih dopisivanja, vidjela sam meni poznata lica : Mira i Veljo Milakovic (radila sa Mirom u istoj kancelariji 8 god.), Mira i Milan Baric (ista generacija ek. skole sa Mirom) sa njima sam u kontaktu, porodicu Hrnic (bili smo zajedno u "izbjeglistvu"), Sitnica Dzevad i Zinka (radila sa Sicom u "Cajavecu"), da dalje ne nabrajam.

Kao i svima vama i meni ona nasa Banja Luka nedostaje pa koristim svaku priliku da na neki nacin doznam gdje su nas sve "razbacali". Zato koristim priliku da predlozim svima koji su zainteresovani da posjete stranicu moga nekadasnjeg komsije Milana Fatkica, ciji sam ja redovan posjetilac. Fatak je dosao na ideju da objedini skolski album iz svih skola i generacija iz BL, pa mu mozete pomoci oko ostvarenja njegove zamisli, a ujedno mozda pronadjete vama draga lica.

www.fatak.net nadam se da se necete razocarati.

Jos jednom, pozdrav svima, do slijedeceg javljanja.

Djulijana Alijagic (dj. Slipac)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Draga Djulijana ti si istovremeno obavijestila dva Milana na dva kontinenta o postojanju njihovih stranica o Banjaluci, ne znajuci da ces svojim javljanjem nenamjerno napraviti eksploziju emocija u glavi jednoj sasvim trecoj osobi,naime meni. Veliko HVALA Djuli, za otkrivanje postojanja ovog veoma dobrog bloga, a g.-dinu Co zelim puno snage u istrajnosti u odrzavanju istog.

Pozdrav svim posjetiocima, a Djulijani i topli zagrljaj, iz danas snijegom pocascene Austrije salje Ria Fatkic

Tuesday, 23 January, 2007  

Post a Comment

<< Home