SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, January 18, 2007

Kalja u Melburnu

Gledali moja Vesna i ja slike sa susreta Banjalucana u Melburnu, pa prepoznali Omera.
Nadjem broj telefona, nazovem.
Javi se Omer.
Ni pola uvodne zvake ne zavrsim, ono 'sta ima', 'kako je', kad on 'hajte vamo' - u glavu.
I mi onda tamo.
Mala frka pri pronalazenju adrese. Velik Melburn.
Rijesi se, kod njih stigli u sest popodne, petak.
Odmah u pricu svi, pa se Omerova Mira i Vesna odvojise u svoju.
Tako do pola dvanaest, kad li eto njihovog Fedje.
Malo sa nama, ode spavati, mi dalje.
Udri, udri, do tri. Nema koga Omer nije poznavao, iz Luke. Ne zali, samo ga povremeno probode.
Spavanje.
U pola devet ujutro ustali, kafa, potece prica ponove - do podne.
Spremili se, u grad.
Hodaj, zentaj.
Oko tri zastanemo, u kafanu.
Omer i ja po meksicku pivu (sa limunom), gospodje kafe.
Nazad, u bazu.
Odcepilo se vino, pripalio rostilj.
Spavanac.
Oko sedam cifranje, namirisavanje, ponovo na trasu.
U gradu ludnica.
Kakav Brazil.
Opet hodaica, opet gledaica.
Mira i Vesna izloge, mi - ono.
Kad se posustalo - vecera, kod Italijanca kolaci.
Kuca, opet u musko zenske sekcije.
Opet do trice.
Ustali u devet, dorucak, kafa, gospodje se spreme.
Ostalo nepregledanih izloga.
Omer ce spremati kupus - kalju, ja uz njega.
Vino, muzika, prica, nazvali jarana Jaru, u Torontu.
Skuvalo se, jeli. Kalja - prava.
Spavare, probudili se oko sedam, kad eto gospodja.
I one onda onake umorne i ozarene po kalji, ali se bila ohladila. Mira sitno frkisala.
Pojele.
Do jedan poslije ponoci udarali, pa povlacenje.
Ujutro guzva, malo se prespavalo.
Na posao, prvo Omer, pa Mira.
Fedja nas izvede na pravi put, i Vesna i ja za Sidni.
Dosli kuci u sest popodne, upalili televizor.
Na programu tenis, iz Melburna, direktno.

Dok su na ekranu neki pimplali, nazovem Omera.
Zahvalim za gostoprimstvo, da smo lijepo stigli, da je Melburn krasan i da je kalja bila odlicna,
'dok se nije ohladila' - dobacila Vesna, iz baste.

Caja

P.S. Evo jos par slika.

Labels:

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Meksičko pivo, (australijsko) vino, kalja internacionalna...
Caja, pita Ljilja da to nije Omer Softić?
Pozdrav iz BL!

Saturday, 20 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Gospodja Ljilja je u pravu. Pozdrav cijeloj formaciji sa kraja nalik Dalmaciji.

Saturday, 20 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

E, Omere, Omere, da nije tvog Feđe ne bih te ni prepoznala na slici. Kad si prije izrastao?!
Pozdrav tebi i familiji,
Chemistry Teacher

Sunday, 21 January, 2007  
Blogger co said...

Ako mogu primijetiti, koga god novog predstavimo na ovom blogu, ispade da ga je Ljilja ucila kemiju! Morat cu kreirati poseban 'label' pod imenom 'Ljiljini ucenici'.

Sunday, 21 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav Softicima! Sejo

Monday, 22 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

lijep opis, caja...omer kazze da bi i on tako znao ssto znacci da si ga, mozzda, nagnao na pisanje (eh, i to bih rado da vidim!!!)...
a ssto se ticce kalje...na ljeto, kada dodjess u holandiju, ti kalju, ja gulass, a za zzene chemo ostaviti rosstilj (to mogu i kuharski pomochnici)...
pozdrav,
goca

Wednesday, 24 January, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Veliki pozdrav mojoj dragoj profesorici Ljilji.Mislim da sam njena prva generacija ucenika davne
1973.god.Toj generaciji pripada i
Trkulja samo sto sam ja bio bolji hemicar od njega.
Drago mi je da ste me prepozna po Fedzi jer je sad moja supruga definitivno shvatila na koga Fedza lici.
Pozdrav Bahtijarevicima. Omer

Wednesday, 24 January, 2007  
Blogger Natalija said...

Pozdrav
molila bih ako je ikako moguće e-mail adresu od
bilo kojeg člana obitelji Softić.Već dugo pokušavam doć do nekog kontakta za svoje roditelje koji su zajedno s gospođom Mirom i gospodinom Omerom radili i družili se u Njemačkoj,ali tek sam sad naišla na ovo,pa bih bila jako zahvalna na e-mail adresi
Unaprijed zahvaljujem.

Saturday, 28 August, 2010  

Post a Comment

<< Home