SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, February 15, 2007

Banjaluka u zimu

Dok ovdje kod nas u Americi zima pokazuje svoje pravo lice (temperature su vec danima duboko ispod nule, jucer i danas u Pittsburgh-u pada snijeg tako da vec drugi dan ne radimo), cini se da je u Banjaluci drugacije. Evo nedavnog Srdjinog 'izvjestaja": 

Citav januar i trecina februara proticu u predivnom, gotovo proljetnom ugodjaju. Setaci i ljubitelji prirode uzivaju, skijasi kukaju bacajuci tuzne poglede ka plavom nebu. Zgrada koju sam uslikao nad samim mostom "Venecija" je iz radionice Mile Zrnica i Toze Patrasa koji su sad gradjevinski preduzimaci ,kojima to, bar sudeci po slici ide od ruke.

Pozdrav svim blogerima iz suncane Banja Luke. 

Srdjo 

P.S. uz Srdjine slike sam dodao par mojih, iz Carnegi-ja ovih dana, da pokusam docarati zimsku atmosferu u mom komsiluku.





A ove kako je kod nas ovih dana: Zima u Cargenie

Ulaz u garazu treba ocistiti, lopata je spremna

Evo kako isti posao obavlja moj kosmija Geri

Backyard u zimskom ambijentu



Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home