SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, March 15, 2007

Banjalucanima od 'Luke'

Dragi Banjalucani,

Recimo da mi je ime Luka Ban. Da fotografijom pokusavam da ozivim duh stare Banjaluke. Da slikom pokusavam da oplemenim i ovu novu.

I sad zivim u nasem garadu. A ovo bi mogao da bude pocetak jednog obastrano korisnog druzenja. Objavio sam nesto slika na forumu photocritique.net, kao Luka Ban. Mozete me tamo potraziti i skinuti neku fotku.

Bice mi veliko zadovoljstvo da slikom ozivim necija sjecanja. A vasa nostalgija i ljubav prema Banja Luci bice mi podstrek da budem sto uspjesniji u slikanju predjela vasih uspomena.

Napominjem da sam amater i da slikam sa najobicnijim turistickim digitalnim aparatom.

Luka Ban

PS. Prilog je slika slapova u Desnoj Novoseliji

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bravo Bane,
Slika mi se strasno dopada.Nekad sam, kao student, preko ovog "zivcanog" mosta pratio curu kuci.Pri prelasku preko mosta mi je cesto govorila da joj se "vrtoglavi".Domaci zargon...
Poslije je bila novinarka.Prodavala je novine.

Thursday, 15 March, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Luka, pregledala sam Web stranicu sa fotografijama. Moram reci da su prekrasne. Ja se u uslobodno vrijeme bavim slikanjem u pastelu pa se nadam da ti nece smetati ako mi koja od nih posluzi kao osnova za sliku.

Thursday, 15 March, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Luka, sviđa mi se i tvoj rad i pseudonim.
Mnogo pozdrava,
Mario

Thursday, 15 March, 2007  

Post a Comment

<< Home