SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, May 23, 2007

Drago iz D.C.-ja

“Cuj, ti si postao opasan. Kada se neko s tobom sretne, mora paziti na svaku rijec. Dok trepnes, sve osvane na blogu.”

Bilo mi je to simpaticna opaska od Drage, kada smo se zadnji put vidjeli kod Dzindica na svadbi. Blog se vec uveliko citao i pomalo se sirila fama da kuda god mrdnem, trazim nesto interesantno za blog.

Nije Drago daleko od istine. Naravno da mi je drago kada sretnem nekog novog iz starog kraja ili kada prisustvujem nekom interesantnom dogadjanju, koje moze biti zanimljivo i za druge.

A da je sa Dragom uvijek zabavno, moze se vidjeti i sa prilozene fotografije. Dok Zaja pomirljivo gleda, Drago baca komentar u svom poznatom stilu. Mislim da slika sama za sebe govori sve.

Drago, sa suprugom, zivi na istocnoj obali USA, u nasem glavnom gradu: Washington D.C. Iako zivot u Americi ne ostavlja puno slobodnog vremena, Drago je redovit gost druzenja Banjalucana koje se redovito odrzava u St. Louis-u. Cujem da stize i ove godine.

Zao mi je sto zbog obaveza ne mogu da se pridruzim. Znam da ce opet biti zabavno. Posebno u Draginom drustvu.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zabrinuo si me ovim "u nasem glavnom gradu, Vasingtonu". :)

Zadnji put kad sam bio u BL nekoliko puta sam upotrijebio izraz "kod nas" misleci na Kanadu i Windsor. Paso odjednom eksplodira: Ma sta si navalio sa tim "kod nas"? "Kod nas" je valjda ovdje u BL. Windsor je "tamo", a ne "kod nas".

Pitanje koji nam je glavni grad je komplikovano (BGD, SA, BL?) i radije ne stavljam epitet "glavni" ispred njihovog imena. Bilo kako bilo svi su mi "glavniji" vise "nasi" od Otave. :)

Tuesday, 29 May, 2007  

Post a Comment

<< Home