SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, June 02, 2007

Sudo iz Holandije

Interesantan je ovaj blog: nikada ne znas ko ga cita i kada ce se neko javiti.

Znam da ima mnogo vise onih koji citaju nego onih koji pisu, ali se uvijek prijatno iznenadim kada netko novi osjeti potrebu da posalje barem kratki email.

Tako je bilo i ovaj put. Stize mi email iz Holandije. Evo jednog dijela javljanja:

Slucajno sam popodne svrljao po Internetu, pa sam nabasao na tvoj blog, pa evo da vam se sa cestitkama pridruzim.

Pitacete se prvo ko je sad ovaj, a-sigurno ste me kod Izeta i Jasne vidjeli na snimcima iz Holandije. Kupovali smo cokoladice u istoj prodavnici kod Rafe.

Sta me je navelo da ti se javim: posto sam na slikama pronasao i Azemiru (moju rodbinu-u Oslu), zelja mi je da i ostali vide mene. Evo jedne slike iz Dubrovniku (juli-2006), dokle sam stigao sa kcerkama.

Svijet je evo postao mali sa Internetom, blogom, googlemaps, a uskoro mozda i sigurno jos brzim novijim nacinom komuniciranja.

Toliko za prvo javljanje.

Srdacan pozdrav iz Holandije od Sude sa porodicom.


Javio se Sudo (Mensud Slijepcevic), moj komsija iz djetinjstva, sada sa ‘privremenim boravkom’ u Holandiji. Sudo, zaista mi je drago da si se javio. Znam da ima onih koji te nisu vidjeli godinama i evo sada, zahvaljujuci ovom blogu, imaju priliku da se prisjete nekih drugih vremena, kada se na susrete s prijateljima nije moralo tako dugo cekati. Bilo je dovoljno samo prosetati gradom…

Sada kada si se javio i probio led, bilo bi mi izuzetno drago da nam se javis ponovo, s novim slikama i prilozima. Znam da ima mnogo toga o cemu mozes pisati. Spomenuo si svoje kceri i familiju. Eto ideje za bar jos jedan prilog.

A i ova slika iz Dubrovnika nije losa: posebno mi je za oko zapala pozadina!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lukovi u pozadini stvarno daju posebnu draz slici. ;)

Saturday, 02 June, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Timchu ko bari na ovaj komentar ;o))

Monday, 04 June, 2007  

Post a Comment

<< Home