SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, September 17, 2007

In memoriam - Mirko Majkic

Danas mi stize jos jedna tuzna vijest. Canak mi javi da je umro Mirko Majkic, otac Vesnin i Majkov. Vijest je bila kratka i nemam dodatnih informacija.

Vesni, Majku i ostaloj ozaloscenoj familiji upucujem iskreno saucesce u ime moje familije i mene licno.


Umjesto komentara:

Umro je moj cika Mirko. Mozda bih ga, obzirom na moje poodmakle godine, trebao zvati Mirko, ali ja to ne mogu.

Bio je covjek i blag i prijek, i plah i strpljiv. Covjek koji u istoj minuti prasne i izvine se. Covjek koga sam neizmjerno volio i cijenio. Covjek koji je, vjerovatno ni neznajuci to, veoma uticao na mene. Njegov duh je plijenio.

Posljednji put sam ga posjetio u junu ove godine. Bio je slab, vrlo slab. Dugo je bolovao. Bolest ga je iscrpila. Ovog puta me nije pozdravio sa uobicajenim: “Kako si Cancicu, jebivjetre!”

Jos tada sam znao da to vise nikada necu cuti.

Otisao je jos jedan drag covjek.

Neka mu je laka zemlja bosanska.

Canak

Labels: , ,

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Porodicama Majkic i Anusic upucujemo najiskrenije saucesce
porodica Cota

Monday, 17 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Draga Vesna i Majk, dragi Majkici , Anusici i ostali ozalosceni,
Cika Mirko je bio cijenjen i postovan stanovnik gradjanin B.Luke.
Primite najiskrenije saucesce!
Sejo sa familijom

Tuesday, 18 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Majkici i Anusici, iskreno smo sa vama i istinski saosjecamo.
Cadjo sa familijom.

Tuesday, 18 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Majku, sestri i njihovim familijama iskreno saucesce
Dzindici

Tuesday, 18 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Brani i Vesni kao i njihovim familijama upucujemo iskreno saucesce.

Izet sa familijom

Tuesday, 18 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Majk, tvoj otac ostavši na svom putu i u najteža vremena je sačuvao čist obraz!
Vesni, tebi cijeloj familiji iskreno saučešće,
Ljilja i Mario

Tuesday, 18 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Majk, Vesna, teta Sofia, nedostaju rijeci za bilo sta, jedan veliki covjek je otisao od nas a mi smo rasuti po svijetu i nemocni da vas zagrlimo i pokazemo da dijelimo zalost zajedno sa vama. Neka mu je vjecna slava i iskreno hvala za svaki trenutak koji sam proveo u njegovom drustvu.
Made sa porodicom.

Tuesday, 18 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Imao sam veliku sreću da upoznam čika Mirka i provedem par prelijepih popodneva u društvu njega i teta Sofije. Jako mi je žao da nas je napustio. Moje iskreno saučešće...

Tuesday, 18 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Dragi prijatelji,

hvala vam na izrazima saucesca i jos vise vam hvala na sjecanjima na naseg tatu i toliko izrazenog zadovoljstva sto ste ga poznavali. Bilo je divno imati ga i voljeti ga.

Vesna i Brane sa mamom.

Wednesday, 19 September, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Draga Vesna, primi iskreno saucessce od Marine i Zdravka Srebot

Thursday, 20 September, 2007  

Post a Comment

<< Home