SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, November 25, 2007

Kako je vece odmicalo, a pice cinilo svoje, atmosfera je bila sve interesantnija. Plesni podij je vec bio pun plesaca, nije se moglo naci slobodnog mjesta. I mi na balkonu smo zaplesali. Posebno kada je bend zasvirao Twist and Shout, Can’t Buy Me Love, I Saw Her Standing There itd.

Nasi domacini su veliki obozavaoci Beatles-a, kao i vecina njihove familije i rodbine. Vidim kako i oni znaju sve pjesme, cak i one iz kasnijih godina, kada su se Beatles-i nasli u muzickim vodama inspirirani religijama koje su dolazile sa Dalekog istoka, Indije a ja pomalo izgubio interes za takvu vrstu muzike. U stvari, vec odavno smo zakljucili da sa Kovanisima imamo puno toga zajednickog, iako se, kao sto rekoh, ne slazemo u politickim pogledima.

Ostalo se na koncertu do kraja: Nera uz vino, a ja uz pivo. U hramu bozjem. A kod nekih toga vise nema ni u vlastitom domu (kuci). Vremena se mijenjaju. Jedni idu u jednom smjeru, drugi u suprotnom. Zanima me koja ce strana prevladati.

Ja se jos uvijek nadam da sam izabrao pravu. Makar onaj odozgo misli drugacije.

Vrijeme ce pokazati.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home